بطری 30 میل دهانه 18

بطری پت ۵۰ سی سی

بطری های پلاستیکی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. این تنوع زیاد سبب شده تولید کنندگان مختلف بتوانند بطری مناسب محصول خود را یافته و خرید نمایند. بطری پت ۵۰ سی سی یکی از پر طرفدارترین بطری ها در زمینه‌ی بسته بندی انواع روغن، دارو، محلول ضد عفونی کننده و … است.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم: بطری پلاستیکی تنها به بطری های ۵۰ سی سی محدود نمی شود. تنوع در اندازه و شکل در بطری های پلاستیکی بسیار زیاد است. این بطری ها از سایزهای ریز تا بزرگ تولید می شود.

محصولات موجود در مجموعه ی آراد پلاستیک شامل: بطری طرح الماس، بطری پت مکمل، ظرف ارده و … است.

اگر شما قصد خرید انواع بطری پلاستیکی را دارید می توانید برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. توجه داشته باشید که حتی اگر در انتخاب نوع بطری مطمئن نیستید می توانید با کارشناسان موجود در مجموعه مشورت نمایید. آن ها در انتخاب بهترین بطری پلاستیکی شما را راهنمایی می کنند.

کاربرد بطری پلاستیکی ۵۰ سی سی

بطری پلاستیکی ۵۰ سی سی در دسته ی بطری های بسیار کوچک قرار دارد. اگر بخواهیم به مزایای این بطری ها اشاره کنیم در صدر آن قابل حمل بودن بطری ۵۰ میل قرار می گیرید. به دلیل آن که بطری پلاستیکی ۵۰ میل کوچک و سبک است می توانیم در سفر، سرکار و … با خود حمل کنیم. همراه داشتن این بطری به معنای آن است که می توانیم هر محصولی که نیاز داریم مانند: انواع دارو، محلول ضد عفونی کننده و … را در این بطری بسته بندی کرده و همه جا با خود همراه داشته باشیم.

از بطری های سایز کوچک برای بسته بندی داروهایی که تاریخ مصرف محدود و کمی دارند استفاده می شود. برخی از داروها مانند قطره چشم و … دارای تاریخ مصرف ۱۵ روزه هستند. به دلیل آن که باید این دارو را تنها در مدت ۱۵ روز مصرف نماییم آن را در بطری های کوچک بسته بندی می کنند.

از طرف دیگر روغن های گران قیمتی وجود دارند که اگر بخواهیم آن ها را در بطری های بزرگ بسته بندی کنیم باید دارای قیمت بسیار بالایی می شوند که هر کس توان خرید آن را ندارند. بنابر این برای جلوگیری از چنین مشکلی آن را در بسته های کوچک بسته بندی کرده تا دارای قیمت معقولی شوند.

درب بطری پلاستیکی ۵۰ سی سی

درب های گوناگونی برای بطری های پلاستیکی مختلف ساخته می شود. بطری های پلاستیکی به صورت شفاف تولید می شود. اما برعکس بطری های پلاستیکی درب بطری ها علاوه بر تنوع بالا در شکل داری تنوع بالایی در رنگ نیز هستند. شما می توانید مطابق با نیاز خود نوع و رنگ درب بطری را انخاب نمایید.

برای بطری های پلاستیکی ۵۰ سی سی می توانیم از تمام انواع درب بطری استفاده نماییم اما محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع بطری پلاستیکی برای بطری های کوچک عبارتند از:

۱- درب اسپری ای: از این درب بیشتر برای خوشبو کننده ها، عطر ها و محلول های ضد عفونی کننده استفاده می شود. این درب ها توانایی آن را دارند که محتویات درون خود را به صورت کاملاً افشانه ای به اطراف پخش نمایند.

۲- درب فیلیپ تاپ: درب فیلیپ تاپ برای محصولات آرایشی بهداشتی و روغن ها کاربرد دارد. این درب ها می توانند به صورت کنترل شده محتویات درون خود را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.