فروش بطری پت نوشابه

فروش بطری پت نوشابه

نوشابه یکی از محبوب ترین نوشیدنی‌ها در بین تمام افراد به حساب می ‌آید. به دلیل تقاضای بالا برای این نوشیدنی تولید کنندگان محصولات خود را در تعداد بالا و انبوه تولید و به بازار عرضه می‌کنند. تولید کنندگان برای بسته‌بندی محصولات تولیدی خود از بطری‌های پت استفاده می‌کنند. فروش بطری پت نوشابه در مجموعه‌ی آراد پلاستیک هم به صورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری امکان پذیر است.

اگر شما نیز به عنوان یک تولید کننده قصد بسته بندی محصولات خود را دارید و به دنبال محصولی با کیفیت هستید به شما توصیه می‌شود از بطری و ظروف مجموعه‌ی آراد پلاستیک کمک بگیرید. محصولات موجود در این مجموعه مطابق با استاندارد جهانی و با کیفیت عالی تولید شده است. ظروف آراد پلاستیک موجود در این مجموعه کاملا بهداشتی بوده و برای بسته بندی محصولات خوراکی و غذایی استفاده می‌شوند.

شما می‌توانید با برقراری تماس سفارش خود را در مجموعه ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید. سفارش شما مشتریان عزیز به صورت تک و عمده پذیرفته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه آماده‌ی پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

 تولید بطری پلاستیکی شامپو در گرگان

رنگ بندی فروش بطری پت نوشابه

بطری‌های پت تولید شده در مجموعه‌ی آراد پلاستیک به صورت شفاف تولید می‌شوند. بطری‌‌های موجود در بازار همه به صورت شفاف تولید نشده و برخی از آن‌ها به صورت کدر و رنگی تولید می‌شوند. تولید کنندگان مختلف مخصوصا تولید کنندگان محصولات خوراکی علاقه به بسته بندی محصولات خود در بطری های شفاف دارند. اگر بخواهیم مزایای استفاده از بطری شفاف را نسبت به بطری های کدر بیان کنیم عبارتند از:

۱- جلب اعتماد: زمانی که یک محصول در بطری‌های شفاف بسته بندی می‌شود. مشتریان می‌توانند تمام محتویات درون بطری را ببینند. شاید از خود بپرسید این موضوع چرا در جلب اعتماد مشتری تاثیر دارد؟

در جواب باید به شما بگویم که: کیفیت یک محصول را می توانیم از طریق دیدن تشخیص دهیم. برای مثال: دیدن رنگ عسل می تواند به ما اطلاعات خوبی از مرغوب بودن عسل بدهد. تولید کنندگان بزرگ که محصولات با کیفیتی تولید می کنند اغلب می‌خواهند تولیدات خود را در بطری‌های شفاف بسته بندی نمایند. تا هم بتوانند اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب کنند و هم کیفیت بالای محصولات خود را به رخ دیگر رقبای موجود در بازار بکشانند.

۲- زیبایی: بطری های شفاف دارای ظاهری شیک تر نسبت به بطری های شفاف هستند. بطری های شفاف می توانند یک بسته بندی شیک و خیره کننده برای انواع نوشیدنی، عسل، روغن و … باشد.

درب بطری پت نوشابه

درب‌های بطری آراد پلاستیک مانند بطری‌های پت دارای تنوع بسیار بالایی است شما می‌توانید انواع درب های آراد پلاستیک را مطابق با نیاز خود یافته و تهیه نمایید. محصولات موجود در مجموعه ی آراد پلاستیک شامل: ظرف روغن گیاهی، ظرف خرما، بطری نوشیدنی و … است. درب مناسب برای بطری پت نوشابه درب ساده گازبند است. نوشابه ها به دلیل داشتن گاز باید از درب‌های گازبند استفاده نمایند.

گازدار بودن نوشابه یکی از مهم ترین دلیل محبوبیت این نوشیدنی است. اگر گاز موجود در این نوشیدنی به هر دلیلی از بین برود باعث خراب شدن نوشیدنی می شود. بنابراین بهتر است از درب گازبند استفاده نماییم.

زمانی که از درب گازبند پلمپ برای بطری نوشابه استفاده می‌کنیم باعث می‌شود بتوانیم برای مدت طولانی گاز را در نوشیدنی نگهداشته و کیفیت نوشابه مانند روز اول حفظ شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.