عرضه کننده بطری پت و پرفیوم

بطری پت گیلان

بطری پت گیلان . بطری‌های پلاستیکی از مهم‌ترین ارکان‌های بسته‌بندی به حساب می‌آید. بطری و ظروف پلاستیکی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد می‌توانند محصولات تولیدی شما را به بهترین نحو و با مناسب ترین قیمت بسته بندی نمایند. اگر شما نیز برای محصولات تولیدی خود نیاز به بطری و یا ظروف پلاستیکی دارید می توانید در مجموعه‌ی آراد پلاستیک متنوع ترین محصولات را یافته و مطابق با نیاز خود خرید نمایید.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

کاربرد بطری پت گیلان

همانطور که پیش‌تر گفته شد تنوع بالا در شکل و سایز بطری پلاستیکی بسیار گسترده است. به همین دلیل در زمینه‌های مختلف نیز کاربرد دارد. شما می‌توانید هر محصولی که مد نظر دارید را در بطری‌های پلاستیکی بسته بندی نمایید. فرقی نمی‌کند شما تولید کننده‌ی عسل هستید و یا دارای خط تولید روغن ترمز ماشین در هر صورت برای بسته بندی محصولات خود به نوعی از بطری‌های پلاستیکی نیاز دارید.

اگر شما در انتخاب نوع و اندازه‌ی بطری شک دارید می‌توانید برای انتخاب بهتر و مناسب‌تر با کارشناسان موجود در مجموعه مشورت نمایید. کارشناسان ما با بررسی ویژگی های محصول شما بهترین بطری را برای بسته بندی به شما پیشنهاد می‌کنند.

 نمایندگی بطری پلاستیکی در مشهد

تنوع در بطری پت گیلان

بطری‌های پلاستیکی در ۳ زمینه‌ی کلی دارای تنوع هستند. این زمینه‌ها عبارتند از:

۱- سایز: بطری‌های پلاستیکی از نظر سایز و اندازه دارای تنوع بسیار بالایی هستند. شما می‌‌توانید بطری پلاستیکی را در سایزهای کوچک ۱۰ میل تا سایزهای بزرگ تر ۲ لیتری تهیه نمایید. انتخاب سایز بطری تنها به نوع محصول و میزان تقاضای مشتری بستگی دارد.

۲- شکل: این بطری‌ها را می‌توانیم در شکل‌های متنوعی مانند: گرد، کتابی و یا طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه نماییم.تعیین شکل بطری اول به نوع محصول و بعد به سلیقه ی مشتری بستگی دارد.

۳- مواد اولیه: برای ساخت بطری از ۲ نوعمواد اولیه می‌توان استفاده کرد. اگر بطری پلاستیکی از مواد اولیه نو و با کیفیت ساخته شده باشد مناسب برای بسته بندی مواد غذایی است. همانطور که شما نیز می‌دانید بطری که از مواد اولیه‌ی خوب ساخته شده باشد با کیفیت تر است.

در مقابل برخی از بطری‌ها را از پلاستیک‌های بازیافتی تهیه می‌کنند. این بطری‌ها مناسب بسته‌بندی مواد غذایی نیستند. بهتر است از این بطری ها برای بسته بندی مواد غیر خوراکی استفاده شود.

فروش بطری پت گیلان

فروش در مجموعه‌ی آراد پلاستیک به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. با نحوه‌ی خرید حضوری همه‌ی ما آشنا بوده و نیاز به توضیح بیشتر نیست. لازم به ذکر است خرید از مجموعه‌ی آراد پلاستیک می‌تواند غیر حضوری نیز صورت بگیرد. شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

انجام خرید غیر حضوری به مخاطب این امکان را می‌دهد که بتواند در زمان صرفه جویی نماید. در دنیای پر مشغله‌ی امروز که اکثر افراد برای رسیدن به تمام کارهای روزانه ی خود زمان کم می‌آورند زمان یک طلای نامرئی محسوب می‌شود. به همین دلیل بهتر است شما نیز برای سرعت بخشیدن به انجام کارها خرید غیر حضوری را جایگزین خرید حضوری نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.