تولید کننده انواع بطری پت ۶۰ سی سی

بطری پت ۶۰ سی سی در انواع مدل های مختلف قابل تولید است بطری های ۶۰ سی سی در سایز و پریفرم دهانه ۱۸ و ۲۸ میلیمتر تولید خواهد شد و بهترین نوع بطری پلاستیکی ۶۰ سی سی و انواع حجم های دیگر را برای بسته بندی مایعات نوشیدنی می توانید از طریق سایت آراد پلاستیک خریداری کنید.

انواع بطری پت ۶۰ سی سی از جمله بطری های پلاستیکی پرفروش می باشد که پرفروش ترین مدل این نوع بطری که در رنگ های شفاف و قهوه ای تولید می شود بطری پت کتابی می باشد.

بطری پت کتابی ۶۰ سی سی بطری های های پرفروش می باشد که بیشتر برای بسته بندی مایعات و مواد های شیمایی و بهداشتی و دارویی قابل استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید بطری پت پلاستیکی

هنگام خرید بطری پت پلاستیکی باید با نکاتی توجه نمود که در زیر به آن اشاره می کنیم:

ویژگی های مهم زیادی برای تشخیص بطری پت پلاستیکی وجود دارد اولین عامل و مهم ترین استحکام بطری پلاستیکی می باشد و بعد از آن شفافیت بطری می باشد به راحتی با این دو نکته ساده و مهم می توانید بهترین بطری پلاستیکی پت را خریداری کنید.

چگونگی تولید بطری پت ۶۰ سی سی کتابی در ایران به این صورت می باشد که اول بطری مواد پت از شرکت پتروشیمی خریداری می شود و تبدیل به پریفرم هایی در وزن و سایز دهانه های مختلف می شود.

بعد در مرحله بعد پریفرم هایی که از این طریق تولید شدند توسط دستگاه بادکن پت به شکل قالب مورد نظری که در دستگاه قرار دارد باد می کنند به این صورت یک نوع بطری پت تولید می شود.

صادرات انواع بطری پلاستیکی ۶۰ سی سی کتابی

بطری پلاستیکی ۶۰ سی سی کتابی و آلفا از مدل های پرفروش ایرانی می باشد که در کشور های خاورمیانه هم طرفدار های زیادی دارد این نوع بطری پلاستیکی کشور هایی نظیر عراق و افغانستان و پاکستان و کشور های حوزه حاشیه خلیج فارس صادر می شود و بطری های پت با مواد درجه یک از ایران به این کشور ها صادر می شود.

شرکت آراد پلاستیک از جمله شرکت هایی است که در سابقه این شرکت می توان صادرات به عراق و کشور های حوزه حاشیه خلیج فارس را مشاهده کرد جهت خرید و سفارش از این شرکت می توانید با مشاورین متخصص ما تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.