بطری عرقیات 250 سی سی

بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی

بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی یا بطری‌های پلاستیکی، یکی از ظروف مهم برای بسته‌بندی محصولات مایع از جمله عرقیات و شربت‌ها هستند.

مزایای این بطری‌ها شامل کیفیت بالا، سبکی، و قیمت مناسب است. در کارخانه‌ی ما، ما این بطری‌ها را با استفاده از مواد با کیفیت و فرآوری مدرن تولید می‌کنیم.

محصولات ما با استانداردهای بین‌المللی همخوانی دارند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت رقابتی، در بازار داخلی و خارجی تحسین برانگیز هستند. 

با تکیه بر تجربه و تخصص، ما به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان بطری‌های پلاستیکی ۲۵۰ سی سی و بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی در بازار شناخته می‌شویم.

انواع بطری ۲۵۰ سی سی

بطری‌های ۲۵۰ سی سی، تنوع جذاب

 

بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی در انواع مختلفی از جمله رنگ، جنس، و طرح‌ها تولید می‌شوند تا به تنوع سلیقه‌ها پاسخ دهند. ما از جنس پت شفاف با کیفیت بالا برای بسته‌بندی مایعات خوراکی استفاده می‌کنیم، این بطری‌های شفاف ۲۵۰ سی سی مانند بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی، بهترین گزینه برای بازیافت مجدد و حفظ کیفیت محصولات هستند. 

طرح‌های بطری ۲۵۰ سی سی بسیار متنوع است. از بطری‌های کتابی تا بطری‌های مدل جیبی و شکل‌هایی که به طرح ورساچه مشهورند، همه قابلیت تهیه و استفاده را دارند.

در خصوص رنگ‌ها، جنس پت پلاستیکی می‌تواند مات یا شفاف باشد. با استفاده از پلیمرهای پیشرفته، می‌توان بطری‌های ۲۵۰ سی سی در رنگ‌های مات یا نئونی با طرح‌های متنوعی تولید کرد. همچنین، تنوع رنگی درب بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی قابل شخصی‌سازی بوده و بر اساس سلیقه تولیدکنندگان، قابل انتخاب است.

در کل، استفاده از بطری‌های پلاستیکی شفاف در معرض نور مستقیم خورشید توصیه نمی‌شود.

بطری ادویه پاش

سایز بطری ۲۵۰ سی سی

سایز بطری ۲۵۰ سی سی

سایز بطری ۲۵۰ سی سی

انواع بطری‌های عرقیات به اندازه‌های مختلف:

– ۲۵۰ سی سی دهانه ۲۸ میلیمتر

– ب ۵۰۰ سی سی دهانه ۲۸ میلیمتر

–  ۷۵۰ سی سی دهانه ۲۸ میلیمتر

–  ۹۰۰ سی سی دهانه ۲۸ میلیمتر

– ب ۱ لیتر دهانه ۲۸ میلیمتر

قیمت بطری ۲۵۰ سی سی|قیمت بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی

برای تعیین قیمت بطری‌های پلاستیکی ۲۵۰ سی سی، مانند بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی، عوامل زیر بسیار مهم هستند:

طرح بطری:

هزینه تولید هر مدل بطری متاثر از هزینه اولیه دستگاه صنعتی و هزینه تعمیر و نگهداری آن است.

جنس بطری:

استفاده از مواد با کیفیت بالا برای تولید بطری، قیمت آن را افزایش می‌دهد.

نحوه عرضه محصول به مشتری:

تماس مستقیم با تولیدکنندگان یا واردکنندگان می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و قیمت مناسب‌تر بطری‌های پلاستیکی ۲۵۰ سی سی منجر شود.

در Arad Plastic، ما بطری‌های پلاستیکی ۲۵۰ سی سی را مانند:بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کنیم تا نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم.

خرید بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی به چه صورت است؟

بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی برای ذخیره مایعاتی همچون لوسیون‌های بهداشتی یا روغن‌های ماساژ گیاهی در صنایع بهداشتی و آرایشی، یا شامپوهای گیاهی و دست‌ساز، حتی انواع شامپوهای صنعتی کاربرد دارند. 

اما، طیف وسیعی از سفارش بطری ۲۵۰ سی سی مربوط به محصولات خوراکی است. از جمله آنها می‌توان به دوغ، عرقیات (بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی) و شربت‌های گیاهی و گلاب و یا حتی روغن‌های گیاهی خوراکی اشاره کرد. برای تهیه بهترین بطری‌های ۲۵۰ سی سی با کیفیت عالی، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس با مجموعه آراد پلاستیکی

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

قیمت بطری کتابی ۲۵۰ سی سی

قیمت بطری کتابی ۲۵۰ سی سی

قیمت بطری کتابی ۲۵۰ سی سی

بطری‌های ۲۵۰ سی سی کتابی و بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی از جمله محصولاتی هستند که توسط آراد پلاستیک تولید می‌شوند. 

بطری‌های ۲۵۰ سی سی کتابی به دلیل طراحی منحصر به فرد و شکیل خود، جزو محصولات محبوب در بازار بسته بندی مایعات محسوب می‌شوند.

با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا، Arad Plastic تضمین می‌کند که بطری‌های ۲۵۰ سی سی کتابی، بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات شما باشند.

خرید بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی|بطری ۲۵۰ سی سی پلاستیکی

بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی با بهترین کیفیت تولید می‌شوند و به عنوان یکی از محصولات محبوب در بازار بسته‌بندی مایعات محسوب می‌شوند.

قیمت بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی بسته به مواردی مانند جنس، طرح و حجم تولید متغیر است. با این حال، با توجه به کیفیت بالا و استفاده از پت پلاستیکی مرغوب، قیمت بطری کتابی ۲۵۰ سی سی و بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی از Arad Plastic بسیار رقابتی و مناسب است. برای اطلاع از بهترین قیمت‌ها و خرید بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی با ما تماس بگیرید.

خرید بطری یک لیتری عرقیات

بطری کتابی پلاستیکی ۲۵۰ سی سی

بطری کتابی پلاستیکی ۲۵۰ سی سی

بطری کتابی پلاستیکی ۲۵۰ سی سی

بطری‌های کتابی پلاستیکی ۲۵۰ سی سی و بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی از آراد پلاستیکی به عنوان یکی از محصولات محبوب در بازار بسته‌بندی مایعات محسوب می‌شوند. 

این بطری‌ها از جنس پت پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده و برای بسته‌بندی مایعات مختلف مانند شیرینی‌ها، آبمیوه‌ها، شربت‌ها، عرقیات و مواد شیمیایی استفاده می‌شوند. 

با طراحی منحصر به فرد و شکیل خود، بطری‌های ۲۵۰ سی سی کتابی جذابیت زیادی دارند. با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا، آراد پلاستیکی تضمین می‌کند که بطری‌های کتابی ۲۵۰ سی سی، بهترین گزینه برای بسته‌بندی محصولات شما باشند.

نتیجه گیری

بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی از Arad Plastic به عنوان یکی از محصولات محبوب در بازار بسته‌بندی مایعات محسوب می‌شود. این بطری از جنس پت پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده و برای بسته‌بندی مایعات مختلف مانند شیرینی‌ها، آبمیوه‌ها، شربت‌ها، عرقیات و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. 

با طراحی منحصر به فرد و شکیل خود، بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی کتابی جذابیت زیادی دارد. با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا، Arad Plastic تضمین می‌کند که بطری عرقیات ۲۵۰ سی سی کتابی، بهترین گزینه برای بسته‌بندی محصولات شما باشد.

بطری شیشه ای ۲۵۰ سی سی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.