صادرات انواع بطری پلاستیکی ۶۰ سی سی

بطری پلاستیکی ۶۰ سی سی از حجم های بطری هست که در ایران برای بسته بندی محصولات نوشیدنی و آرایشی و بهداشتی قابل استفاده می باشد بهترین نوع بطری پلاستیکی در ایران با مواد پت تولید می شود.

معرفی انواع بطری پلاستیکی پت ۶۰ سی سی

انواع بطری پت ۶۰ سی سی در ایران مدل های مختلفی دارد که در سایز دهانه ۱۸ و ۲۸ میلیمتر تولید خواهد شد در ادامه به معرفی مدل های بطری پت با حجم ۶۰ سی سی می پردازیم.

  1. بطری پت آلفا
  2. بطری پت کتابی
  3. بطری پت چهارگوش
  4. بطری پت استوانه ای

مشخصات بطری پت آلفا

بطری پت آلفا که در ایران تولید می شود با پریفرم دهانه ۱۸ میلیمتر تولید خواهد شد.

حجم های اصلی بطری الفا عبارت اند از موارد زیر:

  • بطری ۱۰ سی سی
  • بطری ۲۰ سی سی
  • بطری ۳۰ سی سی
  • بطری ۵۰ سی سی
  • بطری ۶۰ سی سی

فروش انواع بطری پت کتابی ۶۰ سی سی

بطری پت کتابی هم با پریفرم دهانه ۲۸ میلیمتر تولید می شود حجم هایی که در بازار برای این نوع بطری موجود هست اولین مورد آن ۶۰ سی سی می باشد که در این مقاله کامل درباره این نوع بطری صحبت شد.

  • بطری پت ۶۰ سی سی
  • بطری پت ۱۲۰سی سی
  • بطری پت ۲۵۰ سی سی

موارد حجم های پرفروش بطری های پت کتابی می باشد که توسط شرکت های تولید کننده پت با بهترین کیفیت تولید و به بازار های سراسر کشور برای بسته بندی انواع محصولات مایعاتی عرضه خواهد شد.

عرضه کلی بطری پت استوانه ای

بطری پت استوانه ای ۶۰ سی سی همانند مدل های قبل از مدل های پرفروشی است که در بازار ها برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می کنند.

حجم های اصلی بطری پت استوانه ای یک موردش که بطری ۶۰ سی سی می باشد و موارد دیگر بطری پت ۳۰ سی سی و ۴۵ سی سی می باشد که هر کدام کاربرد های مختلفی در صنعت بسته بندی خواهند داشت.

عرضه کننده انواع بطری پت پلاستیکی

انواع بطری پلاستیکی پت در ایران توسط شرکت های زیادی با قیمت مناسب عرضه می شود از جمله این شرکت ها می توان به بزرگترین شرکت در خاورمیانه و ایران  با نام آراد پلاستیک اشاره داشت این شرکت به شما کمک می کند تا انواع بطری پت را با قیمت تمام شده و رقابتی به صورت عمده خریداری کنید.

این شرکت توانسته به کشور خاورمیانه صادرات داشته باشد و همین باعث شده تا این شرکت از محبوبیت بالایی در بین سراسر شهر های ایران و کشور هایی از جمله عراق و افغانستان قرار بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.