بطری پت ادویه جات

صادرات عمده بطری پلاستیکی پت ادویه پاش

بطری پلاستیکی ادویه پاش در وزن های استاندارد با مواد درجه یک پلی اتیلن ترفتالات یا همون پت در مدل های مختلف تولید می شود این نوع بطری پلاستیکی ادویه پاش برای بسته بندی انواع ادویه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

بطری پلاستیکی پت از جمله پرفروش ترین بطری های پلاستیکی می باشد که در ایران تولید  و به بازار عرضه خواهد شد بیشتر بطری های پلاستیکی که برای بسته بندی مایعات نوشیدنی استفاده می شود از مواد پت تولید خواهد شد اما بطری هایی هستند که توسط مواد پلی اتیلن یا مواد های دیگر تولید می شود به عنوان مثال برای بطری های پلاستیکی بسته بندی مواد شوینده از مواد پلی اتیلن استفاده می شود.

انواع بطری پلاستیکی ادویه پاش

بطری های پلاستیکی ادویه پاش مدل های مختلفی دارد از مدل های پرفروش می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. بطری ادویه پاش گلها
  2. بطری ادویه پاش استوانه ای
  3. بطری ادویه پاش هشت گوش

معرفی بطری پلاستیکی ادویه پاش گلها

بطری پت ادویه پاش گلها با وزن پریفرم ۱۹ گرم با مواد درجه یک تولید و توسط دستگاه بادکن باد می شود و درب این نوع سه پیچی مخصوص ادویه پاش می باشد از این نوع بطری همانطور که از اسم آن مشخص می باشد کارخانه ادویه گلها برای بسته بندی ادویه جات خود استفاده می کند.

مشخصات بطری ادویه پاش استوانه ای

بطری پت ادویه پاش استوانه ای گرد می باشد که با وزن پریفرم ۸۰ گرم تولید می شود دارای سطح مقطع گرد و ارتفاع ۱۱ می باشد از این می شود برای بسته بندی ادویه جات استفاده کرد.

عرضه بطری پلاستیکی ادویه صادراتی

بطری ادویه پاش پلاستیکی از جمله بطری هایی می باشد که به کشور های خاورمیانه صادرات می شود آن هم به خاطر کیفیت درجه یک این نوع بطری های پت می باشد که با مواد استاندارد درجه یک تولید خواهد شد.

بطری پلاستیکی پت ادویه صادراتی را می توانید به صورت عمده از شرکت های تولید و عرضه کننده استعلام بگیرید شرکت آراد پلاستیک از جمله شرکت هایی می باشد که انواع بطری پلاستیکی پت را با مواد درجه یک تولید و به بازار عرضه خواهند کرد.

قیمت های ارائه شده توسط شرکت آراد پلاستیک به دلیل اینکه مستقیما بطری را تولید می کند بسیار رقابتی تر از سایر شرکت های عرضه کننده بطری پت پلاستیکی می باشد برای همین جهت خرید انواع بطری پت می توانید از سایت ما اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.