کارخانه تولیدی بطری پت در شهریار

کارخانه تولیدی بطری پت در شهریار

آراد پلاستیک یکی از تولید کننده های قدر در زمینه ی تولید انواع محصولات پلاستیکی می باشد. این کارخانه علاوه بر تولید، کار فروش محصولات را نیز انجام می دهد. همین موضوع سبب شده سود گزاف دلالان از قیمت محصولات کاسته شده و محصولات با قیمت های مناسب و معقولی به فروش برسد. آراد پلاستیک یک کارخانه تولیدی بطری پت در شهریار بوده که توانسته با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مشتریان دائمی و وفاداری را جلب نماید.

هر محصول پلاستیکی که به آن نیاز داشته باشید را می توانید در این مجموعه پیدا کرده و به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش به صورت غیر حضوری با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

کاربرد انواع بطری پت

بطری های پت در انواع مختلف و برای مصارف مختلفی تولید می شوند. چیزی که قابل بررسی است نقش بطری پت و یا ظروف پلاستیکی در زندگی روزمره انسان ها می باشد. اگر به اطراف خود نگاه کنید یا برای خرید به فروشگاه بروید میبینید بیشتر محصولات در ظروف یا بطری های پلاستیکی بسته بندی شده اند. این مسئله تنها به محصولات خوراکی مربوط نمی شود. محصولات غیر خوراکی زیادی وجود دارند که در ظروف یا بطری پت بسته بندی می شوند مانند: اسپری های خوشبو کننده هوا، شیشه پاک کن، اسلایم، بطری پت مایع دستشویی و … .

اما چه چیزی باعث این مقدار از گستردگی و محبوبیت محصولات پلاستیکی شده است؟ در جواب باید بگویم این محبوبیت به چند عامل بستگی دارد که شامل: سرعت تولید بالا، قیمت مناسب، سبک بودن، مقاوم در برابر فرسودگی و … .

معایب استفاده از بطری پت

در کنار مزیت های بی پایان محصولات پلاستیکی معایبی نیز وجود دارد که انسان ها همواره برای کنترل این مشکلات می کوشند. بزرگ ترین عیب محصولات پلاستیکی عدم تجزیه این محصولات است که تجزیه پذیر نبودن پلاستیک به خودی خود باعث مشکل نمی شود اما اگر آن را در طبیعت رها کنیم می تواند به محیط زیست آسیب برساند. که برای جلوگیری از بروز مشکل از فرآیند جمع آوری صحیح و بازیافت محصولات پلاستیکی کمک می گیریم. با بازیافت پلاستیک می توانیم از زباله های پلاستیکی محصولات جدیدی بسازیم.

البته باید در این قسمت یک نکته ی کوچک اما مهم را یاد آور شوم: بطری ها و یا محصولات پلاستیکی که از مواد بازیافتی تولید می شود برای بسته بندی مواد غذایی مناسب نبوده و می تواند باعث ایجاد مسمومیت در مواد غذایی شود.

پس بهتر است مواد غذایی را در ظروف یا بطری های ساخته شده از پلاستیک نو بسته بندی کرده و مواد غیر خوراکی را در ظروف یا بطری های پلاستیکی ساخته شده از مواد بازیافتی بسته بندی نمایید. با این کار هم می توانید از مزایای محصولات پلاستیکی لذت برده و هم می توانید از طبیعت محافظت نمایید.

درب مورد استفاده برای انواع بطری پت

درب های مختلف پلاستیکی برای انواع بطری با کاربرد های مختلف تولید می شود. برخی از این درب ها شامل:

۱- درب فیلیپ تاپ: این درب ها معمولا برای بطری هایی با محتوات غلیظ مورد استفاده قرار می گیرد. مانند: بطری های شوینده، بطری های روغن و … . درب های فیلیپ تاپ کاربری آسانی داشته و به راحتی باز و بسته می شود.

۲- درب اسپری ای: این درب برای موادی که می خواهیم به صورت پخش از آن استفاده کنیم بسیار کاربردی می باشد. برای مثال: برای استفاده از خوشبو کننده ی هوا، شیشه پاک کن، الکل های ضد عفونی و … ما می خواهیم میزان برابری از این مواد در بخش های مختلفی قرار بگیرد که این کار بدون استفاده از اسپری غیر ممکن به نظر می رسد.

۳- درب گاز بند: از این درب برای بسته بندی نوشیدنی های گاز دار استفاده می شود. این درب ها می تواند مانع نشت گاز نوشیدنی شده و کیفیت آن را حفظ نماید.

برای خرید از آراد پلاستیک که یکی از برترین کارخانه تولیدی بطری پت در شهریار می باشد با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.