بطری پت مایع دستشویی

بطری پت مایع دستشویی

مجموعه ی آراد پلاستیک با مدیریت آقای عظیم بازگیر مجهزترین فروشگاه پلاستیکی در این زمینه می باشد. شما می توانید طیف وسیعی از محصولات پلاستیکی را در این مجموعه یافته و خرید نمایید. فروش محصولات در مجموعه ی آراد پلاستیک به صورت تکی و عمده صورت می گیرد. محصولات موجود در این مجموعه شامل: بطری پت مایع دستشویی، بطری ۶۰ سی سی، بطری جویس آبمیوه گلوریا ۷۵۰ سی سی، درب فیلیپ تاپ و … می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام موجودی با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

بهترین بطری پت مایع دستشویی

یک بطری پت مرغوب باید دارای ۴ ویژگی زیر باشد:

۱- بطری با کیفیت را می توان از روی کیفیت گردن و رزوه های بطری تشخیص داد. یک بطری مرغوب برای باز و بسته کردن درب آن به چالش و مشکلی بر نخواهید خورد و به راحتی باز و بسته می شود. همچنین کاملا چفت بطری بوده و محتوای درون بطری به بیرون نشت نمی کند.

۲- یک بطری پت با کیفیت نه خیلی سفت و غیر قابل انعطاف است نه به راحتی مچاله می شود. بطری پت مرغوب دارای استحکام و انعطاف لازم می باشد.

۳- بطری پت مناسب باید دارای استحکام بالا و وزن سبک باشد.

۴- عایق خوب رطوبت و گاز باشد. بطری پت با کیفیت عالی مانع از نشت گاز و رطوبت می شوند. برخی از بطری های نا مرغوب بر روی بدنه دارای حفره هایی می باشند که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست از طریق آن ها گاز نوشیدنی ها هدر می رود.

 

درب بطری پت مایع دستشویی

این بطری ها در سایز های بزرگ و کوچک تولید و به بازار عرضه می شوند. که برای هر سایز از بطری درب متفاوتی استفاده می شود.

۱- درب پمپی: این درب معمولا برای بطری های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این درب بسیار کاربردی بوده و برای انواع شوینده ها و لوسیون های بدن قابل استفاده می باشد.

۲- درب گالنی: معمولا از این درب برای بطری های بزرگ که مناسب بسته بندی مایع دستشویی در حجم زیاد هستند استفاده می شود. این درب ها بسیار محکم بوده و می تواند به خوبی مانع از نشت مایع به بیرون شود.

 

قیمت بطری پت مایع دستشویی

قیمت تمام محصولات پلاستیکی در این مجموعه نسبت به دیگر رقبا در این صنعت بسیار مناسب و به صرفه می باشد. محصولات موجود در این فروشگاه در کنار داشتن قیمت مناسب دارای کیفیت عالی نیز می باشند. این مجموعه به رسم مشتری مداری و همچنین جذب مشتریان دائمی همواره در تلاش است با بکارگیری روش های مختلف قیمت محصولات را ثابت و مناسب نگهدارد.

با خرید از این فروشگاه خرید خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به انجام برسانید.

 

خرید بطری پت مایع دستشویی

برای خرید بطری پت می تواند از دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام نماییم. همه ی ما با روش خرید حضوری آشنا می باشیم. و اما خرید غیر حضوری: پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسزایی در روش زندگی بشر داشته است. خرید نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. در گذشته برای خرید هر جنس باید مسافت زیادی را تا مرکز خرید طی می کردیم که هزینه های حمل و نقل نیز به این پروسه اضافه می شدند و پس از صرف کلی وقت و انرژی آیا جنس مورد نظر را پیدا می کردیم یا خیر؟

اما امروزه می توانیم با یک سرچ ساده در اینترنت کالای مورد نظر را پیدا کرده و بدون نیاز به رفتن فروشگاه آن را بصورت غیر حضوری خریداری نماییم.

مجموعه ی پلاستیکی نیز برای سهولت در خرید و همچنین رفاه حال مشتریان خرید غیر حضوری را به مجموعه ی خود اضافه کرده است. برای خرید هر محصول پلاستیکی تنها لازم است با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید در کوتاه ترین زمان محصولات به دستتان می رسد.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.