عرضه کننده بطری پت و پرفیوم

بطری پت پریفرم

ظروف پلاستیکی یکی از اصلی ظروف روزمره انسان ها به شمار می رود. چه قصد خرید مواد غذایی داشته باشید چه مواد غیر خوراکی قطعا آن را در یک ظرف پلاستیکی بسته بندی کرده اند. برای مثال موقع خرید اسلایم، نوشیدنی، ارده، خرما، بطری پلاستیکی سس و … قطعا با این ظروف برخورد کرده اید. مجموعه ی پلاستیکی یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع محصولات پلاستیکی می باشد. شما می توانید متنوع ترین کالاهای پلاستیکی و بطری های پت پریفرم را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در این مجموعه یافته و خرید نمایید.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

بطری پت پریفرم چیست

پریفرم ها قطعه های شفافی هستند که برای ساخت انواع بطری مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله های پلاستیکی ظاهری شبیه به شیشه داشته اما شکننده نیستند. بطری های پریفرم دارای جداره ی مقاومی بوده البته لازم به ذکر است که انتخاب پریفرم با جداره ی مناسب می تواند در عملکرد و کارایی بطری تاثیر گذار باشد.

تولید بطری از پریفرم بسیار به صرفه بوده و میزان بهروری کارفرما را افزایش می دهد.

فرآیند تولید بطری پت پریفرم

برای تولید بطری پت پریفرم ابتدا باید مواد اولیه را به مدت ۵ ساعت در دمای بین ۱۴۰تا ۱۷۰ قرار دهید. پس از ذوب کامل مواد آن را در قالب های پریفرم میریزیم. پس از خنک شدن کامل مواد آن را از قالب خارج کرده و درون کیسه های مخصوص قرار می دهیم. اگر بخواهیم بطری پریفرم تولید شده سازگار با محیط زیست و دارای کیفیت بالا باشد باید از مواد اولیه با کیفیت و سازگار با محیط زیست استفاده نماییم.

ویژگی های استفاده از پریفرم برای تولید انواع بطری

وقتی که بخواهیم پلی اتیلن ترفتالات را که مواد اولیه ی ساخت بطری های پلاستیکی است به بطری های پلاستیکی پر مصرف و کارآمد تبدیل کنیم می توانیم از روش های مختلف استفاده نماییم. اما با استفاده از از روش پریفرم برای تولید بطری می توانیم در کاهش هزینه ها به میزان چشم گیری کمک نماییم.

هزینه ی کم در کنار قیمت مناسب و به صرفه ی این روش تولید سبب شده تولید کنندگان زیادی برای بازخورد اقتصادی بهتر به سمت استفاده از این روش جلب شوند.

انتخاب بطری پت پریفرم مناسب

بطری های پت می توانند برای محصولات خوراکی مانند: آب میوه، شیر، دوغ و … تولید شده و مورد استفاده قرار بگیرند. البته همانطور که می دانید بطری های پلاستیکی تنها برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این بطری ها برای بسته بندی مواد غیر خوراکی مانند: تینر، الکل، مواد شوینده و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این بطری ها به دلیل کارآمد بودن و همچنین قیمت مناسب توانسته اند جای خود را در زندگی روزمره بازکرده و دارای نقش مهم و اساسی شوند. در واقع با قاطعیت می توان گفت بدون محصولات پلاستیکی زندگی انسان دچار اختلال شده و حتی می تواند یک بحران اقتصادی به وجود آورد.

در خصوص انتخاب ظرف برای بسته بندی مواد غیر خوراکی نکات خاصی وجود ندارد و فقط معیار انتخاب خود را می توانید بر اساس سلیقه بگذارید. اما اگر می خواهید برای بسته بندی مواد غذایی ظرف انتخاب کنید برای حفظ سلامتی نکات فوق را حتما در نظر بگیرید:

۱- ظرف فاقد ماده ی سمی BPA  باشد

۲- ظرف ساخته شده از پلاستیک نو باشد

۳- دارای نشان سیب سلامت باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.