کارخانه تولیدی بطری پت در شهریار

عرضه بطری پت شیراز با قیمت ارزان

جناب عظیم بازگیر مدیریت فروشگاه آراد پلاستیک با سال ها تجربه در زمینه ی فروش محصولات پلاستیکی و عرضه بطری پت شیراز با قیمت ارزان همواره می کوشد بهترین کالاهای پلاستیکی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. به دلیل وجود تنوع بالا در فروشگاه آراد پلاستیک شما می توانید هر محصول پلاستیکی که نیاز دارید را با کیفیت عالی در این مجموعه یافته و خرید نمایید. شما می توانید به صورت غیر حضوری نیز ثبت سفارش کرده و از یک خرید با کیفیت و ارزان لذت ببرید.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

کاربرد بطری پت با قیمت ارزان

بطری های پت برای بسته بندی محصولات متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. این بطری ها به دلیل قیمت مناسب و سهولت در استفاده اولین و بهترین گزینه برای بسته بندی مواد مختلف به حساب می آیند.

شما می توانید در این بطری ها انواع محصولات خوراکی و غیر خوراکی را بسته بندی نمایید.

معمولا از بطری های پت برای بسته بندی: نوشیدنی، روغن، مواد شوینده و … مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ بطری پت ارزان و عرضه بطری پت شیراز با قیمت ارزان

بطری های تولید شده در مجموعه ی آراد پلاستیک به صورت شفاف می باشد. بطری های شفاف به دلیل نشان دادن محتویات درون خود می تواند مشتریان زیادی را ترغیب به خرید نماید. بطری های شفاف گزینه ی خیلی خوبی برای بسته بندی مواد غذایی و یا مواد غیر خوراکی رنگی مانند اسلایم می باشد.

معمولا بطری های تولید شده در فروشگاه آراد پلاستیک به رنگ شفاف بوده ولی درب های بطری در رنگ های متفاوتی تولید می شود. برای خرید بطری پلاستیکی در سایز های مختلف و یا خرید درب های پلاستیکی در رنگ ها و مدل های مختلف با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

درب بطری پت ارزان

بطری های پلاستیکی در حجم و اشکال متنوعی تولید می شود. که هر یک از این بطری ها برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. طبق راستای مصرف بطری به درب متفاوتی نیاز دارد. برای نمونه در ادامه چند مثال میزنیم:

۱- درب فیلیپ تاپ: این درب معمولا برای بطری هایی با محتویات: شامپو، ریکا، روغن و … مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت درب های فیلیپ تاپ مناسب بطری هایی با محتویات غلیظ می باشند.

۲- درب ریکایی: همانطور که از نام این محصول پیداست این درب برای بطری هایی با محتویات مایع ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد. اما تنها دارای این کاربرد نبوده و می تواند به عنوان درب بطری هایی با مواد شوینده گوناگون نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

۳- درب اسپری: درب های اسپری ای برای تمام بطری هایی که میخواهیم محتویات آن به صورت افشانه خارج شود مورد استفاده قرار  می گیرد. برخی از موارد استفاده: خوشبو کننده هوا، گاز پاک کن، الکل و … .

۴- درب ساده: درب های ساده از پر مصرف ترین درب های پلاستیکی به شمار می روند. این درب ها بمعمولا برای بطری هایی با محتویات نوشیدنی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید انواع بطری های پلاستیکی، انواع درب پلاستیکی، ظرف پلاستیکی و … با فروشگاه پلاستیکی تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.