عرضه کننده بطری پت و پرفیوم

لیست قیمت انواع بطری پت

بطری پلاستیکی برای بسته‌بندی انواع محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از پر مصرف‌ترین ظروف در صنایع بسته‌بندی بطری پلاستیکی است. تولید کنندگان مختلف برای بسته‌بندی محصولات خود از این بطری‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی لیست قیمت انواع بطری پت بپردازیم. علاوه بر ارزیابی قیمت به بررسی کیفیت و تنوع آن‌ها را نیز بررسی می‌کنیم.

بطری‌های پلاستیکی دارای تنوع بسیار بالایی هستند. تولید کنندگان با توجه به محصولی که دارند و همچنین نیاز مشتریان یکی از این بطری‌ها را انتخاب کرده و برای بسته‌بندی از آن استفاده می‌کنند.

اگر شما نیز یک تولید کننده هستید و برای بسته‌بندی محصولات خود نیاز به بطری دارید می‌توانید از مجموعه‌ی آراد پلاستیک سفارش خود را به صورت عمده و یا در تعداد کم ثبت نمایید. محصولات موجود در مجموعه شامل: ظرف روغن گیاهی، بطری آب و … است.  برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

تولید و فروش انواع بطری پت

کاربرد بطری و لیست قیمت انواع بطری پت

بطری‌‌ها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تولید کننده‌ی نوشیدنی بگیرید تا افرادی که مواد شوینده تولید می‌کنند همه و همه برای بسته‌بندی و فروش محصولات خود به بطری نیاز دارند.

تنوع بالا در سایز و شکل بطری پت نیز به همین دلیل است. تنوع در تولید سبب می‌شود هر کس با توجه به نیاز خود بتواند بطری مورد نظر خود را سفارش دهد. برای مثال: افرادی که در زمینه‌ی تولید انواع نوشیدنی مشغول هستند بیشتر از بطری های نیم لیتری و یک و نیم لیتری استوانه‌ای استفاده می‌کنند. افرادی که می‌خواهند روغن‌های مالشی را بسته‌بندی نمایند از بطری هایی در سایز‌های کوچک مانند: ۳۰ میل، ۴۰ میل، ۶۰ میل و … استفاده می کنند.

روغن‌های مالشی مانند: روغن آرگان، روغن بادام، روغن نارگیل و … به دلیل داشتن قیمت‌هایی بالا در حجم کم بسته‌بندی و به فروش می‌رسند. بسته‌بندی در حجم‌های کوچک سبب می‌شود قیمت این محصولات کم‌تر و معقول‌تر شود.

درب بطری پت و لیست قیمت انواع بطری پت

بطری‌های پلاستیکی به تنهایی برای بسته‌بندی کافی نبوده و برای تکمیل شدن فرآیند بسته‌بندی نیاز به درب‌های پلاستیکی متنوعی دارند. درب‌های پلاستیکی در انواع مختلفی تولید و روانه‌ی بازار می‌شود. هر یک از این درب‌ها برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و با یک‌دیگر کاربردهای متفاوتی دارند. درب‌های پلاستیکی را می‌توان در رنگ طرح‌های مختلفی تولید کرده و روانه‌ی بازار نماییم.

برخلاف بطری‌های پت که اکثرا در رنگ شفاف تولید شده و شفافیت و بی رنگی آن‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است درب‌های پلاستیکی نیز در رنگ‌‌های گوناگون تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید مطابق با نیاز و همچنین سلیقه‌ی خود درب‌های پلاستیکی را در رنگ‌های مختلف تهیه کرده و برای بسته‌بندی مورد استفاده قرار دهید.

خرید بطری پت و لیست قیمت انواع بطری پت

بطری‌های پت را می‌توانیم به دو طریق تهیه نماییم. اولین نوعی که بطری‌ها را می‌شود سفارش داد و خرید نمود از روش خرید حضوری است. مشتریان با مراجعه به فروشگاه آراد پلاستیک می‌توانند کالاهای مورد نظر خود را در این مجموعه یافنه و مطابق با نیاز خود به صورت تک و عمده ثبت سفارش نمایند.

در نوع دوم خرید شما می‌توانید تنها با برقراری یک تماس و همچنین بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.