قیمت بطری پلاستیکی در کرج

مجموعه‌ی پلاستیکی ارائه دهنده محصولاتی با کیفیت به همراه قیمت مناسب است. اگر شما نیز می‌خواهید قیمت بطری پلاستیکی در کرج را بدانیم در این مقاله با ما همراه باشید.

بطری‌های پلاستیکی به دلیل پر مصرف بودن و دارا بودن بازار فروش پر مشتری تولید کنندگان زیادی را برای تولید بطری پلاستیکی ترغیب کرده است. تولید کنندگان برای موفق شدن در این بازار پر رقیب باید بسیار سنجیده عمل کرده و نیاز مشتریان را اولویت خود قرار دهند.

کیفیت و قیمت محصولات دو ارکان اصلی برای خرید مشتریان است. یعنی: کسانی که قصد خرید بطری پلاستیکی و یا هر محصول دیگر را داشته باشند ابتدا کیفیت و قیمت محصول را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید می نمی‌نمایند.

برخی از تولید کنندگان برای آن‌که بتوانند مشتریان را به خرید محصولات خود ترغیب کنند برای پایین آوردن قیمت، کیفیت محصولات تولیدی خود را کاهش می‌دهند. این کار شاید در وهله‌ی اول مشتریان را برای خرید تشویق نماید. اما با استفاده کردن از آن و دیدن کیفیت‌های نامطلوب خرید آن‌ها بار دومی نخواهد داشت.

شما می‌‌توانید هرمحصول پلاستیکی مانند: ظرف خرما، درب اسپری، ظرف مربا، بطری پت ۷۵۰ سی سی، ظروف روغن گیاهی و … را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه پلاستیکی خرید نمایید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش کلیک کنید.

کاربرد بطری پلاستیکی و قیمت بطری پلاستیکی در کرج

بطری‌های پلاستیکی کاربردهای مختلفی دارند. این بطری‌ها را می‌توان در صنایع مختلف برای بسته بندی مایعات مختلف استفاده نمود. این بطری‌ها در سایزها و اشکال مختلفی مختلفی تولید می‌شوند. هر کس مطابق با محصولی که می‌خواهد در آن بسته بندی کند بطری را سفارش دهد. برای مثال: روغن‌های گیاهی که از بادام، نارگیل، آرگان گرفته شده است به دلیل داشتن قیمتی بالا بهتر است در بطری‌های کوچک بسته بندی شود.

کوچک بودن بطری‌هایی که در آن روغن بسته بندی می‌شود باعث می‌شود خرید این روغن‌ها برای تمام اقشار جامعه راحت تر شود. بر خلاف روغن‌های گیاهی آب‌میوه و انواع نوشیدنی را معمولا در بطری هایی نسبتا بزرگ بسته بندی می‌کنند. بطری نیم لیتری برای نوشیدنی‌های تک نفره و بطری‌های یک و نیم لیتر به بالا برای نوشیدنی‌های خانواده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 فروش بطری پت در تبریز

ویژگی‌های بطری پلاستیکی و قیمت بطری پلاستیکی در کرج

بطری‌های پلاستیکی مرغوب باید از ضخامت مناسب و قابل قبولی برخوردار باشد. بطری‌های پت اگر دارای ضخامت کمی باشند با وارد شدن کوچک‌ترین ضربه پاره می‌شوند. ترکیدن بطری سبب حدر رفتن محتویات درون بطری می‌شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتر است از بطری‌های با کیفیت استفاده نمایید.

از دیگر عواملی که سبب برتری بطری‌های پت در فروشگاه پلاستیکی می‌شود رنگ آن است. می توان بطری پلاستیکی را در رنگ‌های مختلفی تولید کرد. اما شفاف بودن آن سبب می‌شود مشتریان محتویات درون بطری را دیده و بهتر بتوانند تصمیم بگیرند. از نظر روانشناسی هنگامی که می توانیم به درستی محتویات درون یک بسته بندی را ببینیم بیشتر برای خرید آن کالا ترغیب می شویم.

درب بطری پلاستیکی و قیمت بطری پلاستیکی در کرج

درب‌های پلاستیکی در انواع گوناگونی تولید می‌شوند. برخلاف بطری‌ها که معمولا به صورت بی رنگ تولید می‌شوند درب‌های پلاستیکی را می‌توانیم در رنگ دلخواه خود سفارش دهیم. علاوه بر وجود تنوع در انواع رنگ درب بطری پلاستیکی انواع مختلفی از نوع درب پلاستیکی نیز وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.