بطری پت مکمل

بطری پت مکمل

بطری پت مکمل و بطری های پلاستیکی مختلف در زندگی روزمره همه ی ما تاثیر بسزایی دارد. در فروشگاه آراد پلاستیک می توانید انواع این محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب یافته و مطابق با نیاز خود خرید نمایید. بطری پت و درب بطری پت از انواع بسیار بالایی مانند: ظرف روغن گیاهی، ببطری پت پریفرم و … برخوردار بوده که هر کدام به به منظور بسته بندی محصولات مختلفی تولید و به بازار ارائه می شود.

در ادامه می خواهیم چند مورد از این ظروف و بطری ها را معرفی کرده و کاربردشان را شرح دهیم. برای خرید و یا استعلام قیمت بطری پت از فروشگاه آراد پلاستیک با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

کاربرد بطری  پت مکمل

امروزه به دلیل بالا رفتن استفاده از غذا های آماده مانند: فست فود، کنسرو ها، محصولات غذایی فریزری و … باعث شده بدن ما با کمبود های شدید ویتامین ها مواجه شود. دانشمندان برای جلوگیری از چنین مشکلی استفاده از مکمل های غذایی را پیشنهاد می دهند.

شرکت های داروسازی پس از ساخت انواع مکمل غذایی به صورت قرص، پودر، شربت و … نیاز به یک ظرف مناسب برای بسته بندی دارند. مجموعه ی آراد پلاستیک برای پاسخ گویی به چنین تقاضایی اقدام به ساخت بطری پت مکمل نموده است.

بطری های پت مکمل با داشتن ویژگی های منحصر به فرد بهترین گزینه برای بسته بندی این مکمل ها به حساب می آید. به همین دلیل امروزه اکثر شرکت های داروسازی برای بسته بندی مکمل های غذایی از این بطری ها استفاده می کنند.

سایز بطری پت مکمل

بطری های پت مکمل معمولا در سایزهای کوچکی مانند: ۶۰ میل، ۴۰ میل، ۳۰ میل و … تولید می شود. کوچک بودن این بطری ها دارای دلایل متعددی است که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم:

۱- قابل حمل بودن: بطری های مکمل به دلیل کوچک بودن به راحتی قابل حمل بوده و باعث می شود افراد به راحتی آن ها را در کیف های دستی قرار داده و با خود در همه جا همراه داشته باشند. مانند: سفر، مهمانی ها، سرکار و … .

۲- میزان محتویات: معمولا مکمل های غذایی اگر به صورت قرص ساخته شود در تعداد ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ تایی بسته بندی شده و اگر به صورت پودر و یا شربت ساخته شوند معمولا به میزان بیشتر از ۱۰۰ میل بسته بندی نمی شوند. این موضوع باعث می شود بطری پت مکمل نیز در سایز های کوچک ساخته شود.

۳- محدودیت مصرف: در هر دوره از مصرف دارو میزان محدودی را افراد باید مصرف کنند و مصرف بیش از حد مکمل های غذایی باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای افراد شود. این موضوع نیز می تواند کوچک بودن بطری پت مکمل را توجیح نماید.

قیمت بطری پت مکمل

بطری های پت را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه آراد پلاستیک تهیه نمایید. مناسب بودن قیمت بطری ها در این مجموعه باعث شده تعداد مشتریان و تقاضای این محصول در مجموعه ی آراد پلاستیک بسیار بالا برود. زیاد بودن تعداد خریدار به این مجموعه این امکان را می دهد که ما بتوانیم سود خود را از طریق فروش بیشتر به دست آوریم نه صرفا سود خرید در یک بار خرید از فروشگاه آراد پلاستیک.

شما نیز اگر یک تولید کننده هستید و برای بسته بندی محصولات خود نیاز به بطری و یا ظروف پلاستیکی دارید می توانید با فروشگاه آراد پلاستیک تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.