کارخانه تولیدی بطری پت در شهریار

ظرف روغن گیاهی

روغن های گیاهی به دلیل خواص سرشاری که دارند دارای خاصیت درمانی می باشند. انواع روغن های گیاهی در بازار وجود داشته که شما می توانید به صورت خوراکی یا مالشی از آن استفاده نمایید. همیشه روغن ها جزو مواد گران بها به حساب می آمدند. بنابر این باید برای بسته بندی روغن از ظرف مناسب استفاده نماییم. ظرف روغن گیاهی که برای استعمال موضعی به حساب می آید معمولا در سایز های کوچک تولید و در بازار توزیع می شود.

اما ظرف روغن های خوراکی به دلیل پر مصرف بودن در سایز های: ۵۰۰ گرم، ۷۵۰ گرم، ۹۰۰ گرم، ۱ لیتری، ۲/۵ لیتری و … تولید و در بازار توزیع می شوند.

برای خرید انواع محصولات پلاستیکی می توانید با شماره ی درج شده در صفحه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

۰۹۱۸۹۸۹۴۶۷۸

کاربرد  ظرف روغن گیاهی

روغن های گیاهی دارای کاربرد های زیادی در حوضه های مختلف ایفا می باشند. شما می توانید بسته به نیاز خود این روغن ها را در ظروف مختلف تهیه نمایید. همان طور که پیش تر گفتیم روغن های گیاهی از کالا های گران بها به شمار می آیند. بنابر این برای بسته بندی آن ها به ظرف های با کیفیت و مرغوبی نیاز داریم.

از ظرف روغن گیاهی در سایز های کوچک برای بسته بندی: روغن نارگیل، روغن بادام، روغن سویا و … استفاده می کنند. معمولا روغن های مالشی را در حجم کم بسته بندی کرده و به فروش می رسانند.

ظرف روغن گیاهی را برای بسته بندی: روغن آفتاب کردان، روغن ذرت، روغن کنجد و … مورد استفاده قرار می گیرد. سایز این ظرف ها معمولا ۵۰۰ گرم به بالا می باشد.

انتخاب ظرف روغن گیاهی

برای انتخاب یک ظرف روغن مناسب باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. روغن ها چه به صورت مالشی و یا چه به صورت خوراکی مورد استفاده قرار بگیرند بهتر است در ظرف های بهداشتی و مناسب بسته بندی شوند تا هیچ گونه مشکلی برای سلامت انسان به وجود نیاید. چند نمونه از این ویژگی ها شامل:

۱- ظرف مناسب برای بسته بندی روغن گیاهی باید فاقد ماده ی سمی BPA باشد.

۲- ظرف انتخابی شما برا یسته بندی روغن گیاهی باید ساخته شده از مواد نو باشد.

۳- ظرف باید دارای نشان سیب سلامت باشد.

درب ظرف روغن گیاهی

روزانه درب های پلاستیکی متنوعی تولید و روانه ی بازار می شوند برخی از این درب ها که برای ظرف های روغن مورد استفاده قرار می گیرند شامل:

۱- درب ساده: درب های ساده کاربرد زیادی داشته و می توان گفت همه ی ما با کاربرد این نوع درب ها آشنایی داریم. درب های ساده برای بسته بندی ظروف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی در زندگی روزمره هر کسی ایفا می کند.

۲- درب فیلیپ تاپ: درب های فیلیپ تاپ معمولا برای ظرف های روغن کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها می توانند محتویات درون بطری را کنترل شده در اختیار مخاطبان قرار دهد.

۳- درب آسان ریز: درب های آسان ریز هم برای بطری روغن های کوچک و هم برای بطری روغن های بزرگ کارآمد می باشد. این درب ها به شما این امکان را می دهد که محتویات درون بطری به آسانی در دسترس شما قرار بگیرد. درب آسان ریز استفاده از روغن ها را بسیار آسان و کاربردی کرده است.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های  درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.