فروش عمده بطری60سی سی دهانه18

فروش بطری پت در تبریز

بطری‌های پلاستیکی از پرکاربردترین محصولات پلاستیکی در زمینه‌ی بسته بندی هستند. بنابر استفاده‌ی گسترده این محصولات، فروش بطری پت در تبریز و دیگر شهرها به صورت گسترده انجام می‌شود. مجموعه‌ی آراد پلاستیک با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فروش انواع محصولات پلاستیکی آماده‌ی ارائه خدمات گسترده به مشتریان است.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

تولید و فروش بطری پت در تبریز

با پیدایش پلاستیک و تهیه ظروف از طریق این مواد باعث شد انقلاب عظیمی در زمینه‌ی بسته بندی رخ دهد. امروزه بطری پت، ظرف پلاستیکی و … در بین تولد کنندگانی که برای بسته بندی مواد غذایی خود به ظرف برای بسته بندی نیاز دارند محبوب شده است. علت محبوبیت این ظروف قیمت پایین و مقاومت در برابر آسیب است. ظروف شیشه‌ای در برابر ضربه می‌شکنند و ظروف استیل دچار تو رفتگی می‌شوند. اما ظروف پلاستیکی در برابر ضربه بسیار مقاوم عمل می‌کنند. از دیگر عوامل موثر در محبوبیت ظروف پلاستیکی به قیمت بصرفه آن‌ها می‌توان اشاره کرد.

مجموعه‌ی آراد پلاستیک هم در زمینه‌ی تولید و هم در زمینه فروش محصولات پلاستیکی فعال بوده و همواره می‌کوشد بهترین محصولات پلاستیکی را برای مشتریان فرآهم آورد. کیفیت کالاهای تولیدی در هر مجموعه نشان دهنده میزان اعتبار آن مجموعه است. شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری و یا حضوری نهیه نمایید.

با برقراری یک تماس با مجموعه‌ی آراد پلاستیک می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که تمام محصولات ارسال شده دارای طرح و کیفیتی مطابق با سفارش شما هستند. هیچ گونه مغایرتی بین سفارش ارسال شده و سفارش ثبت شده شما وجود نخواهد داشت.

 قیمت بطری پلاستیکی در کرج

درب بطری پت در مجموعه ‌آراد پلاستیک

بطری‌های پلاستیکی به تنهایی نمی‌توانند یک ظرف مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف باشند. اما استفاده از درب می‌تواند این بطری‌ها را کامل کرده و یک ظرف مناسب برای بسته بندی درست شود. بطری‌ها مطابق با درب‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال: درب فیلیپ تاپ برای انواع شوینده و انوازم آرایشی کاربرد دارد.

این درب‌ها را در رنگ‌های متنوعی تولید می‌نمایند. رنگ بندی متنوع این محصولات باعث می‌شود بطری دارای ظاهری زیباتر و دلنشین‌تری باشد. همانطور که می‌دانید زیبایی می‌تواند در بازاریابی و جلب توجه مشتریان تاثیر به سزایی داشته باشد.

انواع بطری پت و فروش بطری پت در تبریز

شاید فکر کنید بطری‌های پلاستیکی از تنوع بالایی برخوردار نیستند. اما این بطری‌ها از متنوع‌ترین محصولات هستند. این محصولات دارای تنوع بالا در سایز، فرم، درب، دهانه هستند. درب ‌هایی که برای این بطری‌ها انتخاب می‌شود باید مطابق با اندازه‌ی دهانه بطری باشد.

درب فیلیپ‌تاپ: این درب به دلیل کنترل مایعات در هنگام خارج شدن از بطری به صورت کنترل شده خارج می‌شود. برای خرید درب بطری فیلیپ تاپ برای بطری‌هایی با محتوای شوینده و آرایشی بهداشتی استفاده می شود.

درب آب بند: درب‌های آب بند می‌توانند مانع ازخروج آب از داخل بطری به بیرون شوند. شما می‌تواند انواع نوشیدنی یا مایعات را در این مجموعه بسته بندی کرده تا دیگر نگران نشت مایع به بیرون نشوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.