تولید بطری پلاستیکی شامپو در گرگان

تولید بطری پلاستیکی شامپو در گرگان

شامپو یک مواد شوینده پرکاربرد در زندگی روزمره هر انسانی است. مواد شوینده مختلفی برای مصارف گوناگون تولید می شود. هر کدام از این بطری ها با توجه به مصارفی که دارند در بطری های مناسب بسته‌بندی می‌شوند. مجموعه ی آراد پلاستیک یکی از معتبرترین مجموعه ها در زمینه تولید بطری پلاستیکی شامپو در گرگان است. اگر شما یک تولید کننده در زمینه تولید شامپو هستید. که برای بسته بندی محصولات خود به بطری پلاستیکی نیاز دارید. به شما پیشنهاد می شود ظروف پلاستیکی مورد نظر خود را از فروشگاه آراد پلاستیک سفارش دهید.

ویژگی تولید بطری پلاستیکی شامپو در گرگان

همانطور که پیش‌تر گفتیم تنوع بسیار بالایی در ظروف و بطری‌های پلاستیکی وجود دارد که هر یک از آن ها متناسب برای بسته بندی محصولات خاصی به کار می‌رود. به غیر از بطری های پلاستیکی مختلف درب های پلاستیکی مختلفی نیز وجود دارند که باعث سهولت استفاده از این بطری ها می‌شوند. برای مثال: بطری با سایز کوچک معمولا برای بسته بندی مایعات گران قیمت به کار می‌رود.

بطری های شامپو نیز دارای تنوع بالایی در شکل و کارایی هستند. برای مثال: بطری هایی که در آن شامپو بسته بندی می شود اغلب در سایز های تقریبی نیم لیتری یا یک لیتری بسته بندی می شود. لازم به ذکر است که: بطری های یک و نیم لیتری سایز خانواده بطری ها به شمار می‌رود. معمولا خانواده های پر جمعیت از شامپو با سایز بزرگ استفاده می کنند.

حال که با بخش بطری های پلاستیکی آشنا شدیم بایدبا درب بطری های مختلف نیز آشنا شویم. درب های پلاستیکی خود دریایی از تنوع است اما برای بطری شامپو از ۲ نوع درب بطری استفاده می شود. این درب ها شامل:

۱- درب ساده جار:

درب های ساده هم برای بطری های کوچک و هم برای بطری های بزرگ شامپو کاربرد دارد. اما به طور اصولی اگر بخواهیم در نظر بگیریم درب ساده باید برای بطری های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا بطری های بطرگ شامپو به دلیل سنگین بودن و جا به جایی سختی که دارد بهتر است برای استفاده ی راحت در در ظرف های پمپی کوچک تر ریخته شود. اما بطری های کوچک به دلیل رابط کاربری آسان و همچنین عدم نیاز انتقال شامپو به ظرف کوچک تر باید از درب پلاستیکی با رابط کاربری آسان مانند درب فیلیپ تاپ استفاده کرد.

 فروش بطری پت نوشابه

۲- درب فیلیپ تاپ:

درب فیلیپ تاپ بر عکس درب ساده به ما در استفاده ی کنترل شده از مواد داخل بطری کمک می‌کند. درب های فیلیپ تاپ باعث می شود مواد درون بطری به صورت کنترل شده در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

قیمت محصولات پلاستیکی و تولید بطری پلاستیکی شامپو در گرگان

در هنگام خرید قیمت محصولات یکی از ارکان اصلی است که مخاطبان به آن توجه می کنند. اگر شما قصد خرید هر وسیله ای را داشته باشید و قیمت آن زیاد باشد قطعا از خرید آن منصرف شده و به سراغ یک فروشنده ی دیگر می‌روید. مجموعه ی آراد پلاستیک با سال‌ها تجربه در زمینه ی تولید و فروش محصولات پلاستیکی همواره کوشیده است با حذف سود دلالان قیمت محصولات را تا میزان چشم گیری کاهش دهد.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. برخی از محصولات موجود در این مجموعه شامل: بطری پت مکمل، درب بطری پت، ظرف خرما و … است.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.