عمده فروشی انواع بطری پت

مجموعه ی پلاستیکی یک فروشگاه متنوع در زمینه ی عمده فروشی انواع بطری پت می باشد. کالاهای موجود در این مجموعه به صورت تک و عمده به فروش می رسد. اگر شما تولید کننده ی انواع نوشیدنی و یا هر محصول مایع دیگر  هستید که برای بسته بندی به بطری نیاز دارد می توانید از مجموعه ی آراد پلاستیک خرید نمایید.

البته لازم به ذکر است محصولات موجود در این فروشگاه تنها به بطری های پلاستیکی محدود نشده و شما می توانید هر آنچه نیاز دارید را در این مجموعه یافته و خرید نمایید. فروشگاه آراد پلاستیک با مدیرت جناب بازگیر همواره می کوشد بهترین اجناس را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان عزیز فرآهم آورد.

 

درب انواع بطری پت

همانطور که می دانید بطری ها کاربرد های زیادی داشته و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. درب های پلاستیکی با قابلیت های متفاوتی در سایز ها و طرح های گوناگون تولید می شود. این درب ها هر یک متناسب با کارایی که دارند برای بطری های مختلف استفاده می شوند. چند نمونه از درب های پلاستیکی به شرح زیر می باشد.

۱- درب شامپویی و عمده فروشی انواع بطری پت

این درب ها از زیر شاخه ی درب فیلیپ تاپ به حساب می آیند. درب شامپویی با توجه به کاربردی که دارد دارای مشخصه هایی نیز می باشد. شامپو ها عمدتا در محیط های مرطوب و خیس مانند حمام به سر می برند. این درب ها به خوبی می توانند مانع از ورود آب به درون بطری شوند. همچنین درب شامپویی به ما این امکان را می دهد که به صورت کنترل شده از محتویات درون بطری استفاده نماییم و مانع از هدر رفتن شامپو می شود.

۲- درب دو تکه ریکایی

درب های ریکایی دو تکه رابط کاربری بسیار آسانی داشته و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. این درب به دلیل داشتن طراحی ساده و هوشمندانه به ندرت خراب شده و در اکثر مواقع هیچ وقت خراب نمی شود. که این مسئله این مزیت به حساب می آید.

۳- درب اسپری ای و عمده فروشی انواع بطری پت

این درب ها از گذشته تا به امروز کاربرد های زیادی داشته و برای مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اما پس از انتشار ویروس کرونا کاربرد این درب ها در زندگی روزمره پر رنگ تر شده و ما بیشتر از پیش با آن سرکار و کار داریم. در کل می توان گفت درب های اسپری ای یکی از درب های کارآمد با ویژگی خاص می باشد که می تواند مایعات مختلف را به صورت افشانه ای به اطراف پخش نماید.

۴- درب ساده

درب های ساده بیشترین استفاده را در صنعت بسته بندی دارند از این درب ها بیشتر برای نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد اما تنها به نوشیدنی محدود نشده و با کمک این درب ها می شود برخی از بطری های شوینده، بطری روغن و … مورد استفاده قرار می گیرد.

۶- درب قفل کودک و عمده فروشی انواع بطری پت

این درب ها بسیار مناسب بوده و می تواند تا حدودی از جان فرزندان محافظت نماید. این درب ها مانند درب های عادی به راحتی باز و بسته نمی شوند. برای باز کردن چنین درب هایی ابتدا نیاز است آن را به سمت پایین فشرده و سپس بچرخانیم. معمولا از این درب ها برای مواد شیمیایی و شوینده های خطرناک مانند: وایتکس، جوهر نمک و … مورد استفاده قرار می گیرد.

آراد پلاستیک یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه ی عمده فروشی انواع بطری پت می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید. قیمت محصولات در این مجموعه کاملا متفاوت و استثنایی بوده شما می توانید کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را با ما تجربه نمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.