ظرف جار 2 کیلو دهانه 70

شرکت تولید جار و پت

مجموعه ی آراد پلاستیک شرکت تولید جار و پت و همچنین در زمینه ی فروش انواع محصولات پلاستیکی نیز فعالیت دارد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه ی تولید و فروش انواع محصولات پلاستیکی همواره می کوشد بهترین کالاهای پلاستیکی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. به دلیل گسترده بودن تنوع محصولات پلاستیکی در فروشگاه آراد پلاستیک مشتریان می توانند به راحتی به کالایی که نیاز دارند دسترسی پیدا کرده و خرید نمایند.

 

کاربرد ظرف جار و پت

ظرف های جار و پت در حوضه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. پیش تر علت محبوبیت این ظروف را شرح دادیم. حال می خواهیم به چند نمونه از موارد مصرف بپردازیم:

این ظروف معمولا برای بسته بندی عسل، بندی خرما، ارده، کره بادام زمینی و … مورد استفاده قرار می گیرند. اما چرا استفاده از این ظروف تا این حد محبوب و پر کاربرد می باشد؟ با ما همراه باشید تا چند نمونه از آن ها را برایتان شرح دهیم:

۱- قیمت مناسب:

این ظروف به دلیل داشتن قیمت مناسب باعث بالا رفتن سرسام آور قیمت نمی شود و توجیح اقتصادی دارد. اگر بخواهیم این موضوع را کامل تر بازگو کنیم باید بگویم: تصور کنید شما یک تولید کننده هستید و محصولی که دارید عسل می باشد. شما برای بسته بندی عسل تولیدی نیاز به ظرف دارید شما می توانید از ظروف استیل، شیشه ای و پلاستیکی برای بسته بندی محصولات خود استفاده نمایید. استفاده ظروف شیشه ای یا استیل بسیار گران بوده و باعث می شود قیمت عسلی که در آن ظرف ها بسته بندی کردید بالاتر رود. همین مسئله باعث بالا رفتن قیمت محصول نهایی و در نتیجه نارضایتی مشتریان می شود.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است برای بسته بندی محصولات از ظرف جار و پلاستیکی استفاده نمایید که از نظر اقتصادی بسیار مناسب بوده و می تواند محصولات را قیمت کمتر و نتیجه ی بهتر روانه ی بازار کند.

۲- ضد ضربه بودن ظرف جار و پت :

اگر به ظروف استیل ضربه وارد شود می تواند باعث تغیر فرم و دفرمه شدن ظرف شود. اگر به ظروف شیشه ای ضربه وارد شود می تواند باعث شکستن آن شود. اما ظروف پلاستیکی به دلیل داشتن خاصیت الاستیکی پس از وارد شدن ضربه به آن ها نه دچار شکستگی می شوند و نه دفرمه و کج بنابر این شما با خیال راحت می توانید محصولات مختلف را در این ظروف بسته بندی کرده و نگران آسیب رسیدن به آن در پروسه ی جا به جایی نشوید.

خرید ظرف جار و پت

اگر شما به هر دلیل نیاز به ظرف جار و پت دارید و می خواهید این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خرید نمایید. به شما پیشنهاد می شود خرید خود را از شرکت تولید جار و پت آراد پلاستیک انجام دهید.

شما می توانید انواع محصولات را به صورت تک و عمده سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. حتی اگر وقت کافی برای انجام خرید حضوری را ندارید شرکت آراد پلاستیک این مشکل را برایتان حل کرده.

دیگر برای خرید محصولات پلاستیکی نیازی که طی کردن مسافت طولانی و یا صرف وقت نمی باشد. شما می توانید با یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و آن را هرجا که مایل بودید تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.