خرید بطری پلاستیکی 1/5 لیتری

خرید بطری پلاستیکی ۱/۵ لیتری

همانطور که می دانید بطری های پلاستیکی از محبوب ترین ظروف برای بسته بندی به حساب می آیند. بنابراین طبیعی است برای بسته بندی مایعات مختلف مانند: نوشیدنی ها، روغن گیاهی، تینر، لوازم آرایشی بهداشتی و … از بطری پلاستیکی ۱/۵ لیتری استفاده کنند. بطری های پلاستیکی در سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. اما خرید بطری پلاستیکی ۱/۵ لیتری بین مصرف کنندگان بیشتر بوده و دارای متقاضیان بیشتری می باشد.

مجموعه ی آراد پلاستیک فروشنده ی انواع محصولات پلاستیکی بوده و محصولات موجود در این فروشگاه تنها به بطری های پلاستیکی محدود نمی شود. اگر شما تولید کننده هستید و برای بسته بندی محصولات خود به ظرف و یا بطری نیاز دارید و یا یک خانم خانه دار هستید که می خواهید در این بطری ها آبلیمو و آبغوره ی تازه بسته بندی کنید بهتر است این بطری ها و یا هر محصول پلاستیکی دیگر را از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید.

تمام کالاهای پلاستیکی موجود در فروشگاه پلاستیکی دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و مشتریان می توانند با خرید از فروشگاه آراد پلاستیک لذت یک خرید آسان و به صرفه را تجربه نمایند. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

کاربرد خرید بطری پلاستیکی ۱/۵ لیتری

بطری های پلاستیکی کاربرد های بسیار زیادی داشته و همچنین به دلیل سبک بودن و داشتن قیمت مناسب افراد تمایل زیادی به استفاده از این بطری ها دارند. سبک بودن بطری باعث می شود حمل آن آسان تر بوده و هنگام ریختن مایعات در آن وزن بطری به مقدار زیاد بالا نرود. برای مثال بطری های شیشه ای خالی دارای مقداری وزن هستند و هنگامی که آن را با مایعات مختلف پر می کنیم دارای وزن بالا تری می شوند که این اتفاق باعث می شود جا به جایی بطری برای افراد سالمند و یا بچه ها دشوار بشود.

از طرف دیگر داشتن قیمت مناسب بطری های پلاستیکی سبب شده استفاده از این نوع بطری برای آن ها صرفه ی اقتصادی داشته باشد. گفتیم این بطری ها کاربرد های زیادی دارند برخی از کاربرد های بطری ۱/۵ لیتری به شرح زیر می باشد:

۱- بسته بندی نوشیدنی: نوشیدنی های مختلفی در بازار وجود دارند که در دسته بندی های مختلفی مانند: نوشیدنی طبیعی، نوشیدنی گازدار و … قرار دارند. شما می توانید تمام دسته بندی های مختلف نوشیدنی را در این بطری ها بسته بندی نمایید اما مطابق با محتوای بطری درب های مختلفی برای این بطری ها انتخاب می شود. برای مثال: درب گازبند برای بطری هایی با محتویات نوشیدنی گازدار و برای بطری های دیگر از درب آب بند استفاده می کنند.

۲- بسته بندی شامپو خانواده: شامپو های سایز بزرگ و خانواده نیز در بطری ها ۱/۵ لیتری بسته بندی می شوند و معمولا درب انتخابی برای آن ها درب فیلیپ تاپ، پمپی و درب ساده می باشد.

۳- بسته بندی چاشنی های غذا: چاشنی ها مانند:آبغوره، آب نارنج، آبلیمو و … برای بسته بندی این چاشنی ها از بطری پلاستیکی ۱/۵ لیتری استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که این چاشنی ها در بطری هایی با حجم کمتر مانند نیم لیتری نیز بسته بندی می شوند. درب های مورد استفاده برای این بطری ها درب ساده آب بند می باشد.

برای خرید انواع کالاهای پلاستیکی با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.