درب پلاستیکی

درب پلاستیکی

مجموعه ی آراد پلاستیک یک فروشگاه کامل در زمینه ی فروش محصولات پلاستیکی بوده، محصولات موجود در فروشگاه پلاستیکی شامل: بطری ۵۰۰ سی سی با دهانه ی ۳۸، بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۴۵۰ میل با دهانه ۳۸، بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۲۵۰ سی سی با دهانه ۳۸، بطری ۶۰ سی سی، بطری ۱۰ میل، بطری ۴۵ سی سی، بطری ۳۰ میل، بطری ۸۰ سی سی، بطری ۱۲۰ میل، بطری ۲۰۰ سی سی، بطری ۲۵۰ میل، بطری ۳ لیتری، بطری ۱ لیتری، بطری ۲ لیتری، بطری ۹۰۰ سی سی، درب اشکی، درب چتری گازبند، درب شیر، درب دارویی، درب ریکایی، درب دو تیکه ریکایی، درب آسان ریز، درب قیف دار، درب ساده، درب فیلیپ تاپ، درب خروسی، درب فندکی، درب شامپویی، درب ادویه و …. می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید هر کالای پلاستیکی که به آن احتیاج داشتید را با کیفیت بالا و نازلترین قیمت به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید و تهیه نمایید.

 

خرید درب پلاستیکی گاز بند

درب های گاز بند ساخته شده از پلی اتیلن سنگین بوده و توانایی نگهداری مایعات و گاز حل شده در نوشیدنی را دارند. این درب ها نه تنها مانع نشت نوشیدنی به بیرون نمی شوند بلکه اگر نوشیدنی گازدار باشد مانع از خارج شدن گاز نوشیدنی شده و تا قبل از باز کردن درب بطری کیفیت نوشیدنی را حفظ می نماید. برای تهیه ی درب گاز بند با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی شیر

برای بسته بندی شیر باید از درب شیر با کیفیتی استفاده شود زیرا شیر ماده ای می باشد که زود طعم و مزه ی بد می گیرد بنابر این برای تهیه ی بطری و درب شیر به این نکته دقت فرمایید که پلاستیک تولیدی برای این کالا ها از مواد نو بوده و در ساخت آن ها از پلاستیکی بازیافتی استفاده نشده باشد، ظرف های ساخته شده از پلاستیک بازیافتی در نوشیدنی سم آزاد کرده و باعث مسمومیت می شود. همچنین طعم و مزه ی شیر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. برای تهیه ی درب شیر با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی دارویی

درب های دارویی انواع مختلفی دارند. درب بطری شیشه ای: برای درب این بطری را از دو نوع درب پلاستیکی استفاده می شود یک نوع آن درب ساده بوده که محکم بر روی آن پیچ شده و مانع از نشت دارو به بیرون می شود. نوع دیگر درب دارویی برای بطری های شیشه ای به گونه ای است که یک قطره چکان در دهانه ی بطری چفت شده و دارو را به صورت کنترل شده هدایت می نماید. . برای تهیه ی درب دارویی با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی بندی ریکایی

این نوع درب ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بوده و بسیار مقاوم بوده می تواند به دفعات باز و بسته شده بدون آن که بندش پاره شود و یا درب بشکند. همانطور که از اسم درب پیداست از این درب بیشتر برای بسته بندی مایع ظرف شویی استفاده می شود. برای تهیه ی درب بندی ریکایی با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی ۲ تیکه ریکایی

این نوع درب بسیار کار آمد بوده و به دلیل کاربرد ساده ای که دارد می توان آن را به سادگی و در دفعات آن را باز و بسته کرد بدون نگرانی از خرابی درب دو تیکه ریکایی. این درب ها بخاطر سبک طراحی که دارند مانع از ورود آب و یا مایعات دیگر به درون بطری شده پس می تواند از محتوای درون بطری محافظت نماید. برای تهیه ی درب ۲ تیکه ریکایی با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی آسان ریز

درب های آسان ریز یکی از کاربردی ترین درب ها به شمار می آید باعث می شود مایع درون بطری کنترل شده و به آسانی خارج شود. از این نوع درب بیشتر برای روغن های خوراکی و همچنین روغن صنعتی استفاده می شود. برای تهیه ی درب دو تیکه ریکایی با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی ساده

درب های ساده به صورت پیچی بر روی بطری باز و بسته شده و کاربرد زیادی در بسته بندی تمام مایعات دارد. برای تهیه ی درب ساده با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی فیلیپ تاپ

درب فیلیپ تاپ در سایز های مختلف در بازار موجود بوده و کاربرد زیادی نیز دارد معمولا درب فیلیپ تاپ با دهانه ۲۸ بیشتر برای مایعات غلیظ مانند شامپو، کرم های تویوپی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این درب می تواند از محتویات بطری محافظت کرده و مانع از ورود رطوبت به داخل شود. بنابر این این درب ها مناسب بطری هایی می باشد که در حمام وجود دارد. . برای تهیه ی درب فیلیپ تاپ با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

خرید درب پلاستیکی فندکی

درب فندکی یکی از ساده ترین و خوش دست ترین درب ها می باشد شما با یک فشار کوچک می توانید در را بسته و یا باز نمایید. اکثرا از این درب برای بسته بندی شامپو مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه ی درب فندکی با کیفیت بالا و همچنین نازلترین قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.