بطری پلاستیکی درب دار

بطری پلاستیکی درب دار

بطری پلاستیکی درب دار در انواع مختلفی تولید شده و می‌تواند مجموعه‌ی وسیعی از محصولات را بسته بندی نماید. به دلیل پر مصرف بودن این بطری‌ها تولید کنندگان زیادی در این صنعت فعالیت دارند. فروشگاه آراد پلاستیک به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان محصولات پلاستیکی است .این مجموعه علاوه بر کار تولید، محصولات پلاستیکی با کیفیت را با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده و یک فروشنده موفق در این راستا بوده است.

اگر شما نیز به عنوان یک تولید کننده نیاز به بطری پلاستیکی درب دار، بطری آب معدنی، بطری پلاستیکی آبغوره، ظرف خرما، ظرف ارده، بطری پلاستیکی مکمل و … را دارید به شما پیشنهاد می‌شود از فروشگاه معتبر آراد پلاستیک خرید نمایید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره‌ی زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

کاربرد بطری پلاستیکی درب دار

همانطور که پیش‌تر گفتیم: بطری‌های پلاستیکی با توجه به تنوع بالایی که در تولید دارند. می‌توانند سطح وسیعی از محصولات مایع را بسته بندی نمایند. البته لازم به ذکر است که بطری پلاستیکی حتما با داشتن درب می‌تواند به خوبی محصولات را بسته‌بندی نماید. اگر این بطری ها فاقد درب باشند عملا برای بسته بندی مایعات مختلف هیچ کارایی نخواهند داشت.

بطری های پلاستیکی که ساخته شده از مواد نو هستند به دلیل بهداشتی بودن و نداشتن هیچ خطری برای مخاطبان می‌توانند بهترین گزینه برای بسته بندی مواد غذایی باشند. در مقابل بطری هایی که از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند با داشتن قیمتی مناسب و به صرفه برای بسته بندی مواد غیر خوراکی مناسب است.

رنگ درب بطری پلاستیکی درب دار

این بطری‌ها را می‌توانیم در رنگ‌های مختلفی تولید نماییم. اما در مجموعه‌ی آراد پلاستیک تنها نوع بی رنگ این بطری ها  تولید شده و به فروش می‌رسد. بطری‌های بی رنگ به دلیل آن که می‌توانند محتویات درون خود را به مخاطب نشان دهند. مانند ویترین یک مغازه عمل کرده و با برقراری ارتباط چشمی مخاطب را مجاب به خرید می‌نماید. برخلاف بطری پلاستیکی که در مجموعه ی آراد پلاستیک تنها بصورت شفاف تولید می‌شود. درب های پلاستیکی در رنگ های مختلف وجود دارد.

برای آنکه ظاهر بطری های پلاستیکی جذاب تر شود. اکثر تولید کنندگان ترجیح می‌دهند از درب های رنگی مطابق با تم محتوای بطری استفاده کنند. برای مثال: بطری‌ای که برای بسته بندی شیر کاکائو استفاده می‌شود معمولا دارای درب قهوه‌ای است.

سفارش بطری پلاستیکی درب دار

خرید کردن یکی از کارهای واجب و بسیار زمان‌بر است. امروزه افراد با توجه به داشتن زمان بسیار کم نمی‌توانند به تمام کارها در طول روز برسند. یکی از دغدغه‌های افرادی که دارای تولیدی هستند خرید مواد اولیه است. زیرا اگر خرید کردن به روش سنتی و با گشتن در بازارهای مختلف صورت بگیرد باعث می‌شود ما مقدار زیادی از زمان با ارزش خود را از دست بدهیم.

مجموعه ی  آراد پلاستیک برای ارزش قائل شدن برای زمان مشتریان و همچنین سهولت بخشیدن به کارها امکان خرید غیر حضوری را فراهم کرده است. شما می‌توانید تنها با برقراری یک تماس سفارش خود را در مجموعه ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

1 پاسخ
  1. محمد عاشقی
    محمد عاشقی گفته:

    مطلب مختصرومفیدی بود استفاده کردم من هم کاربر اراد برندینگ هستم وحتما برای شما سفارش
    خرید خواهم داشت
    ۰۹۱۶۶۵۳۶۹۹۱

    • شماره موبایل - 0
    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.