بطری گلاب طرح الماس250 سی سی

بطری گلاب طرح الماس ۲۵۰ سی سی

بطری گلاب طرح الماس ۲۵۰ سی سی، نوعی بطری شفاف و زیبا  با جزئیاتی خیره کننده طراحی شده‌ است. طراحی منحصر به فرد بطری های پت طرح الماس احساس لمسی شیک و منحصربه‌فرد به این مدل از بطری ها می دهد. این مدل از طراحی در بطری ها به مشتریان احساس لذت و شکوه می دهد.

بطری‌های پت با طرح الماس به دلیل شفافیت و شکوهی که القای می‌کنند، به عنوان یک راه حل بسته‌بندی بسیار مناسب در صنعت محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله می خواهیم به بررسی اطلاعات و مشخصات بطری های پت طرح الماس بپردازیم.

 بطری طرح الماس ۷۵۰ سی سی روغن زیتون

بطری پت 

بطری پت، یا همان بطری پت‌نس، یک نوع بطری سبک و شفاف است از جنس (PET) می باشد. این نوع بطری مقاوم در برابر ضربه و شکست بوده و معمولاً در بسته‌بندی محصولات مایع یا بسته‌بندی‌هایی که نیاز به شفافیت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بطری پت به دلیل سبکی، شفافیت بالا، قابلیت بازیافت و مقاومت در برابر نفوذ هوا، در صنعت بسته‌بندی بسیار محبوب است و برای نگهداری و نمایش محتوا به خوبی مناسب است.  این بطری ها برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی و غیر خوراکی از جمله عرقیات، روغن ها و شوینده ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال بطری گلاب یا بطری عرق بابونه.

شرکت آراد پلاستیک عرضه کننده بطری پلاستیکی پت در سراسر کشور و صادر کننده به کشورهای همسایه توانسته در بازار رقابت جز اولین ها باشد. برای کسب اطلاعات درباره سابقه این شرکت می توانید به سایت آراد پلاستیک مراجعه کرده و اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

شماره تماس با شرکت آراد پلاستیک

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

بطری گلاب طرح الماس ۲۵۰ سی سی 

بطری گلاب طرح الماس ۲۵۰ سی سی، یک بطری شفاف و زیباست. این بطری ها، از جنس یک نوع پلاستیک مقاوم و با قابلیت بازیافت ساخته شده است.

این بطری دارای ابعاد ۲۵۰، ۵۰۰، ۷۵۰، ۹۰۰ و ۱ لیتری می باشد که ما در این مقاله بطری ۲۵۰ سی سی را بررسی می کنیم.

ظرفیت ۲۵۰ سی سی این مدل از بطری ها مناسب برای بسته‌بندی و نگهداری گلاب و سایر محصولات مشابه است. شفافیت بطری به شما امکان می‌دهد تا زیبایی گلاب در داخل بطری را به طور واضح مشاهده کنید .

بطری گلاب طرح الماس ۲۵۰ سی سی، انتخابی مناسب برای تجربه یک بسته‌بندی لوکس و زیباست که به محتوا و جذب مشتریان کمک می‌کند.

مشخصات بطری گلاب طرح الماس ۲۵۰ سی سی

  این مدل از بطری ها با ظرفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود. بطری گلاب طرح الماس با ظرفیت ۲۵۰ سی سی مناسب برای نگهداری و استفاده از مقدار معقولی گلاب می‌باشد.

جنس این نوع از بطری ها پلی‌ترفتالات (PET) است. این جنس پلاستیک سبک و مقاوم در حمل و نقل می باشد.

 بطری گلاب ۲۵۰ سی سی طرح الماس از شفافیت بالایی برخوردار است که به شما امکان می‌دهد گلاب داخل بطری را به وضوح مشاهده کنید. این ویژگی به نمایش زیبایی و طراوت گلاب کمک می‌کند. بطری های پت قابلیت بازیافت در محیط زیست را دارا می باشند. در نتیجه در کاهش آلاینده های زیست محیطی نقش بسیار مهمی دارد.

سخن آخر

در این محتوا شما با بطری پت آشنا شدید که  استفاده از این بطری برای بسته بندی های لوکس بسیار کاربرد دارد، این بطری ها  قابلیت نگهداری و نمایش بهتر محصولات داخلی را فراهم می‌کنند و با جلب توجه مشتریان، از طریق طرح الماس بر روی بطری، تجربه خرید متفاوت و لوکسی را برای آنان فراهم می‌کنند. 

برای سفارش و استعلام از قیمت بطری گلاب طرح الماس ۲۵۰ سی سی می توانید با شماره تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناس شرکت آراد پلاستیک دریافت کنید.

شماره تماس با شرکت آراد پلاستیک

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.