بطری پت شوشتر

مجموعه ی آراد پلاستیک دارای متنوع ترین محصولات پلاستیکی می باشد. این مجموعه با مدیریت جناب بازگیر همواره می کوشد بهترین محصول را با کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهد. شما می توانید بهترین محصولات را با کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه نمایید. محصولات موجود در این مجموعه شامل: بطری پت شوشتر، بطری پت کتابی، بطری یک لیتری، ظرف خرما، ظرف پنیر و … می باشد. اگر شما اهل شهر شوشتر هستید می توانید تمام محصولات پلاستیکی را از فروشگاه آراد پلاستیک تهیه نمایید.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

کاربرد بطری پت شوشتر

بطری پت در صنایع بسته بندی کاربرد فراوانی دارد. شما می توانید به کمک این بطری مایعات مختلفی را بسته بندی نمایید. شما می توانید این بطری ها را در سایز ها، شکل ها و درب های مختلف تهیه نمایید.

درب بطری پلاستیکی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید مطابق با نیاز خود درب مورد نیاز را انتخاب کرده و استفاده نمایید.

 

بررسی ویژگی بطری پت شوشتر

این بطری ها می تواند برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی و غیر خوراکی استفاده شود. اگر قصد بسته بندی مواد خوراکی را دارید باید در هنگام خرید بطری چند نکته را در نظر بگیرید.

 

۱- این ظروف از پلاستیک نو ساخته شده باشد: بازیافت زباله های پلاستیکی می تواند کمک زیادی به سلامت طبیعت نماید. زیرا فرایند بازیافت می تواند مانع ورود زباله ی بیشتر به طبیعت شود. اما زمانی که می خواهید ظرف و یا بطری برای بسته بندی مواد خوراکی تهیه نمایید بهتر است این ظروف از پلاستیک نو ساخته شده باشد.

ظروف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی می تواند به مواد غذایی درون خود سم وارد نماید.

 

۲- دارای نشان سیب سلامت باشد: نشان سیب سلامت به معنای بهداشتی بودن و سازگار با سلامت انسان می باشد. هر ظرف پلاستیکی که دارای نشان سیب سلامت باشد را می توانید بدون نگرانی برای بسته بندی انواع مواد خوراکی استفاده نمایید.

 

۳- فاقد ماده ی BPA باشد: BPA یک ماده ی سمی بوده که معمولا در ماده ی محصولات پلاستیکی وجود دارد. اگر می خواهید برای بسته بندی مواد غذایی از ظروف پلاستیکی استفاده نمایید باید دقت کنید در این ظروف ماده ی BPA وجود نداشته باشد.

اما اگر قصد خرید بطری و یا ظرف پلاستیکی به منظور بسته بندی انواع محصولات غیر خوراکی را دارید دیگر لازم به رعایت نکات ذکر شده در بالا نمی باشد.

 

درب بطری پت شوشتر

بطری های پت با دهانه های مختلفی تولید می شوند اما بطور معمول سایز دهانه بطری ۱۸ و ۲۸ می باشد. درب بطری ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. چند نمونه از درب های بطری شامل:

۱- درب فیلیپ تاپ: این درب در بازار به درب شامپویی نیز شناخته می شود. به دلیل ساختار خاص این درب می تواند در محیط های مرطوب دوام آورده و مانع از ورود آب به درون بطری شود.

 

۲- درب دو تکه ریکایی: این درب نیز مانع از نفوذ آب به درون بطری می شود به همین دلیل برای محیط های مرطوب مانند سینک ظرفشویی مناسب می باشد.

 

۳- درب ساده: این درب معمولا از پر کاربرد ترین محصولات به حساب می آید. شما می توانید در جاهای مختلف برای بطری های مختلف این درب را ببینید. معمولا درب ساده برای بطری های نوشیدنی استفاده می شود.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.