بطری پت سم

بطری پت سم

مجموعه ی پلاستیکی با مدیریت جناب بازگیر همواره یکی از متنوع ترین فروشگاه ها در زمینه ی محصولات پلاستیکی می باشد. تنوع بالا در کنار کیفیت عالی و قیمت مناسب باعث شده فروشگاه آراد پلاستیک انتخاب اول مشتریان برای خرید محصولات پلاستیکی باشد. فروش محصولات به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد. شما می توانید با برقراری تماس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

سم ها و آفت کش ها مواد بسیار خطرناکی می باشند که باید دور از دسترس کودکان قرار بگیرد.

اگر حیوان خانگی دارید و قصد استفاده از سم برای از بین بردن حشرات مزاحم را دارید بهتر است قبل استفاده از سم حیوان خانگی را از محل دور نمایید.

برای استعلام قیمت و یا خرید انواع محصولات پلاستیکی مانند: بطری یک لیتری، بطری دو لیتری، بطری سم، درب دو تکه، درب پلاستیکی، درب اسپری، درب فیلیپ تاپ و … را دارید می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

خرید آنلاین بطری پت سم

برای خرید بطری پت سم می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. برای خرید غیر حضوری باید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. آراد پلاستیک پس از بررسی سفارش اقدام به ارسال محصولات می نماید.

کیفیت محصولات ارسال شده مطابق با سفارش شما ارسال شده و هیچ گونه مغایرتی بین سفارش و محصول ارسالی وجود نخواهد داشت.

 

قیمت فروش آنلاین بطری پت سم

بطری های پلاستیکی در فروشگاه آراد پلاستیک با قیمتی مناسب به فروش می رسد. این مجموعه همواره می کوشد با به کار گیری روش های مختلف مانند حذف واسطه ی اضافی و … تا جایی که می تواند قیمت محصولات را ثابت و مناسب نگهدارد.

مجموعه ی آراد پلاستیک تولید کننده ی محصولات پلاستیکی می باشد. به همین دلیل خرید از این مجموعه به معنای خرید مستقیم از کارخانه و بدون واسطه می باشد. خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه سبب می شود سود اضافی دلالان نیز حذف شده و محصولات با مناسب ترین قیمت به دست مشتری برسند.

 

درب مناسب برای بطری پت سم

برای بطری پت سم  معمولا از درب اسپری ای استفاده می نمایند. زیرا درب های اسپری ای می تواند به طور یک نواخت سم را پخش نماید. چه برای کشتن موجودات موزی مانند سوسک و مگس بخواهید از سم استفاده کنید و چه برای کشتن آفات گیاهانتان بهتر است بطری سم با درب اسپری ای استفاده نمایید زیرا درب های اسپری ای سم را به طور یکنواخت پخش کرده و تمام آفات و حشرات موزی را از بین می برد.

 

رنگ بطری پت سم

بطری های پت به دو صورت شفاف و رنگی تولید و به بازار عرضه می شوند. بطری های شفاف در رنگ های مختلفی تولید می شوند که معمولا برای بسته بندی نوشیدنی ها، یرخی از محصولات آرایشی و … استفاده می شود.

بطری های کدر نیز از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند. معمولا بطری های کدر برای بسته بندی موادی استفاده می شود که به نور حساس بوده و باید دور از نور خورشید نگهداری شوند استفاده می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.