فروش عمده بطری پت گیلان

فروش عمده بطری پت گیلان

فروش عمده بطری پت گیلان

فروش عمده بطری پت گیلان در مجموعه ی آراد پلاستیک. گیلان یکی از استان های بزرگ و پر جمعیت شمال کشور است. این استان با داشتن محصولات مختلف پر طرفداری مانند: زیتون، بادام زمینی، چای و … است. مردم شریف و خوش ذوق گیلان محصولات گوناگونی با توجه به این محصولات کشاورزی خود درست می کنند که به دلیل داشتن طعم جادویی توانسته طرفداران زیادی را در سراسر کشور به خود جلب کند. به همین دلیل افرادی که از نقاط مختلف ایران زمین به این استان سفر می کنند سعی می کنند از تمام سوغاتی های خوراکی این شهر خرید کنند.

کسانی که در زمینه‌ی تولید این سوغاتی‌های خوشمزه فعالیت دارند برای بسته بندی این محصولات نیاز به ظروف و بطری پلاستیکی مناسب دارند. لازم به ذکر است که: تولید کنندگان می توانند برای بسته بندی محصولات خود از بطری و ظروف با جنس شیشه ای و یا آلومینیومی نیز کمک بگیرند. اما باید بدانید انتخاب اکثر تولید کنندگان برای بسته بندی محصولات خود ظروف و بطری پلاستیکی است.

چرا که این محصولات پلاستیکی علاوه بر داشتن کیفیت بالا و تنوع گسترده دارای قیمت مناسب و به صرفه‌ای نیز هستند. اگر شما یک تولید کننده ‌ی ساکن استان گیلان هستید و می‌خواهید برای بسته بندی  محصولات خود از بطری و ظروف پلاستیکی استفاده نمایید به شما پیشنهاد می‌شود ظروف مورد نیاز خود را از فروشگاه آراد پلاستیک تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 فروش بطری پت روغن شفاف

کاربرد فروش عمده بطری پت گیلان

پیش‌تر درباره‌ی محصولات متنوع استان گیلان صحبت کردیم و دانستیم که تولید کنندگان این محصولات برای ارائه ی این محصولات به بازار به ظروف و بطری پلاستیکی احتیاج دارند. چند نمونه از این محصولات به شرح زیر هستند:

۱- روغن زیتون: روغن های زیتون برای بسته بندی معمولا به بطری پلاستیکی با حجم نیم و یک لیتری احتیاج دارند. روغن زیتون یکی از چاشنی های گران قیمت است که معمولا برای طعم دار کردن انواع سالاد مورد استفاده قرار می گیرد. چنین محصول با کیفیت و با ارزشی قطعا به یک بطری با کیفیت بالا احتیاج دارد.

۲- بادام زمینی: بادام زمینی یکی از آجیل‌های با ارزش غذایی بالا است که اکثر افراد برای حفظ سلامتی خود روزی چند دانه از آن را مصرف می کنند. این محصول هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی در وزن های یکسان به فروش می رسد. برای آن که تولید کنندگان این محصولات را بسته بندی کنند نیاز به ظرف پلاستیکی دارند.

۳- کره بادام زمینی: کره بادام زمینی یکی از صبحانه های مقوی است که امروزه در بین افراد مختلف مخصوصا ورزشکاران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. معمولا این محصول غذایی خوشمزه و مفید را در ظروف پلاستیکی بسته بندی می کنند.

۴- زیتون: زیتون را می توانیم یکی از اصلی ترین سوغات گیلان دانست. این محصولات را هم می توانیم در ظروف شیشه ای و هم ظروف پلاستیکی بسته بندی کرد. ظروف شیشه ای به دلیل داشتن حساسیت بالا ممکن است در مسیر سفر دچار ضربه شده و بشکند که این مشئله می تواند بسیار دردسر ساز باشد. به همین دلیل اکثر تولید کنندگان زیتون برای رفاه حال مشتریان بخصوص مسافرانی که به عنوان سوغات زیتون خریداری می کنند اقدام به بسته بندی زیتون درون ظروف پلاستیکی نموده اند.

و…

هر یک از این محصولات برای بسته بندی به بطری و ظروف خاصی احتیاج دارند. شما می توانید در فروشگاه آراد پلاستیک دقیقا ظروف و بطری متناسب با نیاز خود را پیدا کرده و به صورت عمده تهیه نمایید. مجموعه ی آراد پلاستیک به عنوان بهترین شرکت تولید جار و پت شناخته شده است. اگر شما نیز به دنبال بهترین محصولات پلاستیکی هستید بهتر است فرست را از دست نداده و با مجموعه ی آراد پلاستیک تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.