فروش بطری پت روغن شفاف

فروش بطری پت روغن شفاف

فروش بطری پت روغن شفاف

فروش بطری پت روغن شفاف در مجموعه آراد پلاستیک به صورت عمده انجام می‌شود. روغن‌های مختلفی در بازار وجود دارد که تولید کنندگان آن برای بسته‌بندی هر یک از آن‌ها به بطری خاصی احتیاج دارند. بطری‌های پلاستیکی در حجم‌ها و طرح‌های متفاوتی تولید می‌شوند. لازم به ذکر است که: محصولات موجود در مجموعه‌ی آراد پلاستیک تنها به بطری پت روغن شفاف محدود نشده و شما می‌توانید انواع ظرف پلاستیکی مانند: ظرف خرما، ظرف عسل، ظرف کره بادام زمینی، ظرف کره با دهانه ۷۰ و … است

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی تنوع محصول و قیمت آن می‌توانید با مجموعه‌ی آراد پلاستیک تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. کارشناسان مجموعه می‌توانند در انتخاب بطری و ظروف پلاستیکی مناسب به شما کمک کنند. برای گرفتن مشورت از کارشناسان مجموعه کافیست اطلاعات لازم درباره‌ی نوع محصولی می‌خواهید در آن بسته‌بندی کنید را در اختیار کارشناسان قرار دهید تا بتوانند بهترین گزینه‌را به شما معرفی کنند.

خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸

پت روغن زیتون

روغن‌های زیتون از محبوب‌ترین چاشنی‌های سالاد به حساب می‌آیند. همانطور که می‌دانید اضافه کردن چند قاشق روغن زیتون به انواع سالاد و غذا می‌تواند طعم و مزه‌ی مطبوعی را به آن اضافه کند. روغن زیتون علاوه‌بر داشتن طعم خوشایند و خوشمزه دارای خواص بسیار زیادی است. همین موضوع باعث شده افراد علاوه‌بر مصرف خوراکی از این روغن به صورت موضعی برای عضلات، شفافیت پوست و رشد بهتر موهای سر نیز استفاده کنند.

روغن زیتون به دلیل داشتن قیمت بالا معمولا در حجم های نیم لیتری و یا ۱ لیتری به فروش می‌رسد. اما اگر بخواهیم روغن زیتون را به صورت موضعی استفاده کنیم معمولا با روغن های دیگر ترکیب کرده و سپس در بطری های کوچک ۱۰ میل تا ۶۰ میل بسته بندی می کنیم.

تولید کنندگان ترجیح می‌دهند روغن‌ها را درون بطری پت شفاف بسته بندی کنند تا مشتری بتواند به خوبی کیفیت و میزان شفافیت روغن‌ها را ببنید. این موضوع می‌تواند نتیجه‌ی مطلوبی در بازاریابی داشته باشد.

فروش عمده بطری پت گیلان

فروش بطری روغن کنجد

اکثر تولید کنندگان ترجیح می‌دهند از مجموعه‌ی آراد پلاستیک برای تهیه‌ی بطری پلاستیکی کمک بگیرند. چرا که این مجموعه با داشتن سال ها تجربه در زمینه‌ی تولید انواع بطری پلاستیکی و ظروف مختلف پلاستیکی توانسته نیاز اکثر تولیدکنندگان را برای داشتن یک بسته‌بندی مناسب رفع کند. اگر شما نیز قصد تهیه بطری و ظروف پلاستیکی به منظور بسته‌بندی محصولات مختلف را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه آراد پلاستیک است.

شما می توانید برای صرفه جویی در زمان و سهولیت بخشیدن به انجام کارها تمام محصولات مورد نیاز خود را تنها با برقراری یک تماس در این مجموعه ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیری. تنها ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست سفارش شما آماده‌ی ارسال می‌شود. مجموعه‌ی آراد پلاستیک هم در زمینه‌ی تولید و هم فروش فعال است. این بطری ها برای ساخته شدن از مواد اولیه نو استفاده کرده و همچنین دارای یک فرآیند تولید کاملا بهداشتی نیز هستند.  به همین دلیل می‌توانیم محصولات خوراکی را نیز درون این بطری ها بسته بندی کنیم بدون آنکه کیفیت محصول تغیری کند.

شرکت تولید بطری پت

 

کاربردهای فروش بطری پت روغن شفاف

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.