خرید بطری 60 سی سی با دهانه 28

خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸

در این مقاله، ما به بررسی مفصل خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸ از کارخانه آراد پلاستیک می‌پردازیم. در عصر حاضر استفاده از بطری های پلاستیکی به عنوان یک نیاز روزانه و یا برای مصارف تجاری اهمیت بسیاری دارد.

این نوع بطری‌ها به عنوان یک وسیله مورد استفاده در بسته‌بندی انواع مایعات می باشد. یکی از تولیدکنندگان برجسته و قابل اعتماد در این زمینه کارخانه آراد پلاستیک می باشد. این کارخانه تولید بطری‌های پلاستیکی با دهانه ۲۸ میلی‌متر و ظرفیت ۶۰ سی سی در ایران، و خارج را به عهده دارد.

این کارخانه با سابقه‌ی درخشان و تجربه‌ی فراوان در زمینه تولید انواع محصولات پلاستیکی، به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت در داخل کشور و حتی خارج از کشور شناخته می‌شود.

مشخصات بطری‌های ۶۰ سی سی با دهانه ۲۸ میلی‌متر

مشخصات بطری‌های ۶۰ سی سی با دهانه ۲۸ میلی‌متر

برای خرید بطری‌های ۶۰ سی سی با دهانه ۲۸ میلی‌متر که معمولاً در صنایع مختلف برای بسته‌بندی مایعات و محصولات مختلف استفاده می‌شوند. این بطری‌ها باید به نیازها و مشخصات محصولات خاصی که در آنها بسته‌بندی می‌شوند، پاسخ دهند.

 خرید بطری پلاستیکی درب دار

مشخصات :

  •  بطری‌های ۶۰ سی سی، حجمی برابر با ۶۰ میلی‌لیتر دارند. این مقدار معمولاً در سطح کوچک به متوسط برای بسته‌بندی مایعات یا محصولاتی که به مقدار کمی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مناسب است.
  •  دهانه یا گلوی بطری در این مدل به قطر ۲۸ میلی‌متر دارد. این دهانه برای تخلیه محصول از بطری، اضافه کردن درپوش یا پیچاندن درپوش مناسب است.
  • جنس پلاستیک ممکن است متناسب با نوع محصول و نیازهای بسته‌بندی متغیر باشد. این محصول می‌تواند پلی‌اتیلن (PE), پلی‌پروپیلن (PP), یا PETG باشد.
  •  بطری‌های ۶۰ سی سی معمولاً طراحی‌های مختلفی دارند.
  •  انتخاب رنگ سفارشی برای  بطری های ۶۰ سی سی با دهانه ۲۸ میلی متر امکان پذیر می باشد.

بنابراین، برای مشخص کردن مشخصات دقیق بطری‌های خود، بهتر است با تولیدکننده یا تامین‌کننده موردنظرتان تماس بگیرید و جزئیات را با او بررسی کنید.

 خرید ظرف چهارگوش

خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸

خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸ را می توانید از مجموعه آراد پلاستیک تهیه نمایید. اگر شما نیز تولید کننده هستید و برای بسته بندی محصولات خود نیاز به بطری و ظرف پلاستیکی مانند: ظرف عسل، بطری جویس ۷۰۰، ظرف خرما، ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰، ظرف اسلایم و … دارید می توانید با فروشگاه آراد پلاستیک تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

کاربرد اصلی خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸

یکی از دلایل محبوبیت بالای بطری و ظروف پلاستیکی تنوع بالای آن در شکل و طرح است. به همین علت یکی از پر طرفدارترین بحصولات پلاستیکی بطری ۶۰ میل با دهانه ۲۸ است.

در ادامه به چند نمونه از موارد خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸ اشاره کردیم:

 انواع روغن های مالشی

 داروهای مختلف مالشی و گیاهی

 مواد شوینده مسافرتی

 فروش بطری پت ۵۰ سی سی

نتیجه گیری

در این محتوا شما مجاب شدید که آراد پلاستیک تولید کننده بزرگ انواع محصولات پلاستیکی در ایران و خارج از کشور می باشد و محصولاتی که در این کارخانه ب فروش می رسد همه از مواد اولیه با کیفیت و درجه ۱ ساخته و تولید می شوند.

بنابراین، برای سفارش و خرید بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸ می وانید با شماره مندرج در سایت تماس گرفته و خرید بدون واسطه از آراد را تجربه کنید و از خریدی با قیمت مناسب خود لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.