شرکت تولید بطری پت نیم لیتری

شرکت تولید بطری نیم لیتری

آراد پلاستیک یکی از معتبرترین شرکت‌ تولید بطری نیم لیتری در ایران است. در مجموعه‌ی بزرگ آراد پلاستیک محصولات پلاستیکی با کیفیتی تولید می‌شود. این محصولات تولیدی انبوه به وسیله ی همین مجموعه به فروش می‌رسند. این موضوع از تولید به مصرف بودن کالاهای آراد پلاستیک می‌تواند باعث قیمت فوق العاده مناسب آن‌ها باشد.

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مجموعه‌ی بزرگ می تواند همین موضوع کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد. شما می‌توانید به عنوان یک تولید کننده برای بسته بندی انواع محصولات خود تنها با یک تماس سفارش خود در تعداد انبوه ثبت نمایید. حتی شما می توانید برای بسته بندی محصولاتی مانند: آبلیمو، آبغوره و … نیز از این مجموعه بطری هایی در سایزهای مختلف تهیه نمایید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

 تولید کننده درب بطری پت

کاربرد بطری پلاستیکی

بطری‌های پلاستیکی از پرکاربردترین محصولات پلاستیکی است. مصارف پر مصرف محصولات پلاستیکی شامل: بطری عسل، بطری ۶۰ میل، بطری ۱۰ میل، بطری ادویه و … نقش بطری‌ها به قدری در زندگی همه‌ی ما تاثیر گذار است که با یک گشت ساده در فروشگاه و یا نگاه کردن به گوشه کنار خانه می‌توانیم چند نمونه از آن‌ها را ببینیم. این پر مصرف بودن بطری‌ها نشان دهنده‌ی نیاز روز افزون تولید کنندگان مختلف به این محصولات است.

شما می‌توانید تولید کننده‌ی نوشیدنی باشید و یا روغن های مختلفی مانند: روغن مالشی، روغن خوراکی و یا روغن های مصرفی ماشین و … باشید. در هر صورت برای بسته بندی محصولات خود به بطری های پلاستیکی وابسته هستید.

هر تولید کننده‌ای می‌خواهد بهترین و باکیفیت‌ترین بطری‌ها را برای بسته بندی محصولات خود انتخاب نماید. شما می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین کالاها را در فروشگاه آراد پلاستیک یافته و خرید نمایید.

سایزهای بطری‌ پلاستیکی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. مجموعه‌ی آراد پلاستیک بطری پلاستیکی را در سایزهای مختلف تولید می‌نماید. شما می‌توانید مطابق با نیاز خود سایز بطری ها را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمایید.

درب‌های بطری پلاستیکی در شرکت تولید بطری نیم لیتری

درب‌های پلاستیکی را می‌توانید در اشکال مختلفی تهیه نمایید. در یک از درب‌های موجود در بازار برای کاربرد خاصی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. چند نمونه از درب‌های پلاستیکی که در زندگی همه‌ی ما نقش اساسی دارد به شرح زیر است:

۱- درب قفل کودک

۲- درب شامپویی

۳- درب فندکی

۴- درب جار ساده

۵- درب اسپری‌ای

۶- درب پمپی

۷- درب جار ساده فانوسی

۸- درب جار ساده دسته وسط

۹- درب فلکه‌ای

قیمت بطری شرکت تولید بطری نیم لیتری

بطری‌های پلاستیکی علاوه‌بر داشتن کیفیت باید از قیمت مناسب و معقولی نیز برخوردار باشد. بطری‌های پلاستیکی به دلیل آن‌که از ارکان اصلی بسته بندی انواع مایعات خوراکی و غیر خوراکی به حساب می‌آیند تولید کنندگان زیادی وابسته به آن‌ها هستند. تولید کنندگان همواره می‌کوشند بطری‌هایی که برای بسته بندی انتخاب می‌نمایند دارای قیمت مناسب و به صرفه‌ای باشد. بالا بودن قیمت بطری بسته بندی باعث افزایش قیمت محصولات تولید کننده‌گان می‌شود.

مجموعه‌ی آراد پلاستیک با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و فروش انواع محصولات پلاستیکی با کیفیت عالی و همچنین با قیمت مناسب می‌کوشد بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد.  برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.