فروش-بطری-ارزان-قیمت-در-شیراز

فروش بطری ارزان قیمت در شیراز

فروش بطری ارزان قیمت در شیراز

آیا شما از آن دسته از تولید کنندگانی هستید که می خواهید بطری هایی با کیفیت و قیمت مناسب را برای بسته بندی محصولات خود خریداری نمایید؟

مجموعه ی آراد پلاستیک از محبوب ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع محصولات پلاستیکی است. فروشگاه آراد پلاستیک همواره می کوشد بهترین محصولات پلاستیکی را در اختیار مشتریان قرار دهد. شما می توانید انواع محصولات پلاستیکی مانند: بطری ۵۰ سی سی، بطری عسل، ظرف خرما، بطری عسل و … را از فروشگاه آراد پلاستیک تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

فروش بطری در شیراز فروش بطری ارزان قیمت در شیراز

شیراز یکی از شهر های زیبای ایران زمین به حساب می آید. این شهر یکی از غنی ترین شهر ها از نظر: تاریخ، شعر و ادب است. به دلیل داشتن جاذبه های گردشکری خیره کننده، زیبا و غنی می تواند سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. با توجه به داشتن تاریخ و قدمت زیادی که شهر شیراز دارد. دارای سوغاتی های متعددی نیز است.

تولید کنندگان مختلفی در این شهر فعالیت دارند که همه ی آن ها برای بسته بندی تولیدات خود به بطری و ظرف پلاستیکی نیاز دارند. خبر خوب برای شیرازی های عزیز: شما می توانید تنها با یک تلفن و بدون نیاز حضوری سفارش خود را در مجموعه آراد پلاستیک ثبت نمایید. فرقی نمی کند شما ساکن کدام نقطه از این سرزمین پهناور باشید. شما می توانید در هر جایی که هستید با یک تماس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

شاید برای شما این سوال مطرح شود که چرا مجموعه آراد پلاستیک در بین افراد دارای محبوبیت فراوانی است؟ همانطور که می دانید تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات خود نه تنها به دنبال بطری یا ظروف پلاستیکی با کیفیت هستند بلکه می خواهند قیمت آن ظرف یا بطری نیز دارای مبلغ منصفانه و مناسبی باشد. مجموعه ی آراد پلاستیک نیز برای کاهش هزینه های تولید کنندگان همواره می کوشد با حذف واسطه ی اضافی کالاها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

بنابراین می توان گفت: دلیل اصلی محبوبیت بالای مجموعه آراد پلاستیک داشتن کیفیت عالی در کنار قیمت عادلانه و منصفانه است.

 بطری ۶۰ سی‌سی روغن

کاربرد بطری پت ارزان فروش بطری ارزان قیمت در شیراز

بطری های پلاستیکی از پر کاربردترین وسایل بسته بندی به حساب می آید. شما می توانید بطری های پلاستیکی را به منظور بسته بندی انواع محصولات چه خوراکی چه غیر خوراکی استفاده نمایید. اگر بخواهیم چند نمونه از کاربرد های این بطری ها را نام ببریم باید بگویم:

۱- بطری روغن: روغن های خوراکی جزء جدایی ناپذیر آشپزخانه هر  خانواده ای به حساب می آید. معمولا بطری های روغن در ۳ سایز نیم لیتری، یک لیتری یا ۳ لیتری تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

۲- بطری روغن مالشی: روغن های مالشی مانند: روغن بادام، روغن سیاه دانه، روغن نارگیل و … که برای استعمال موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن ها که خاصیت درمانی دارند که می توانند در درمان بیماری های عضلانی و  … کمک فراوانی نمایند. اما به دلیل گران قیمت بودن این روغن ها در بطری های کوچک مانند: ۱۰ میل،۲۰ میل، ۳۰ میل و … بسته بندی می شوند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.