فروش عمده بطری 60 سی سی روغن

بطری ۶۰ سی‌سی روغن

بطری ۶۰ سی‌سی روغن

اگر شما به هر مغازه ای سر بزنید محصولاتی را خواهید یافت که در بطری یا ظروف پلاستیکی بسته بندی شده اند. اما چرا اکثر تولید کنندگان ترجیح می دهند محصولات خود را در بطری یا ظرف پلاستیکی تهیه نمایند؟

پاسخ به این سوال بسیار واضح است. اگر بخواهیم آن را شرح دهیم باید بگویم:عوامل زیادی ممکن است باعث این محبوبیت و پر مصرف بودن شده باشد. اما این محبوبیت دارای ۳ رکن اصلی است که عبارتند از:

۱- قیمت مناسب: بطری ۶۰ سی‌سی روغن

تولید کنندگان برای قیمت گذاری بر روی محصول ابتدا تمام هزینه هایی که برای مواد اولیه انجام شده را با هم جمع کرده و سپس با مقدار درصد سودی که مجاز است جمع می کنند تا قیمت نهایی محصول معلوم شود. بنابراین نتیجه می گیریم قیمت بطری یا ظروفی که برای بسته بندی محصول مورد استفده قرار می گیرد بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد. تولید کنندگان به منظور مناسب بودن قیمت محصولات تولیدی خود همواره می کوشند از ظروف پلاستیکی برای بسته بندی استفاده نمایند. چرا که این بطری ها علاوه بر داشتن قیمت مناسب کیفیت بالایی نیز دارد.

۲- نشکن بودن: بطری ۶۰ سی‌سی روغن

بطری های بسته بندی می تواند از جنس آلومینیوم و شیشه نیز باشد. اما بطری هایی که از این نوع جنس ها ساخته می شوند دارای مشکلاتی هستند که باعث شده با استقبال زیادی رو به رو نشوند. بطری های شیشه ای بسیار حساس بوده و در برابر ضربه بسیار ضعیف عمل می کند. با کوچک ترین ضربه دچار شکستگی شده و دارای قیمت بالایی نیز هست. بطری های آلومینیومی در مواجه با ضربه دچار شکستگی نمی شوند اما می توانند دچار فرورفتگی شوند که همین موضوع باعث دفرمه شدن این بطری می شود از طرف دیگر هزینه ی استفاده از بطری آلومینیومی بسیار بالا است.

۳- سبک بودن: بطری ۶۰ سی‌سی روغن

اگر بخواهیم برای بسته بندی یک لیتر نوشیدنی از بطری شیشه ای استفاده کنیم باعث افزایش وزن محصول می شود. یعنی وزن یک لیتر نوشیدنی به علاوه ی وزن بطری شیشه ای که حمل و استفاده از این بطری می تواند برای سالمندان و کودکان بسیار دشوار و دردسرساز باشد.

 فروش بطری ارزان قیمت در شیراز

بطری انواع روغن بطری ۶۰ سی‌سی روغن

روغن ها از پر مصرف ترین محصولات در طول روز به حساب می آیند. یکی از دلایل پر مصرف بودن این محصول مربوط به تنوع بالای این محصولات است. روغن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای استفاده در موقعیت متفاوتی متناسب است. روغن ها به دو دسته ی بزرگ خوراکی و مالشی دسته بندی می شوند. که دسته ی روغن خوراکی می تواند به دسته های کوچک تری نیز تقسیم شود.

معمولا برای بسته بندی روغن های مالشی از بطری ۶۰ سی سی روغن استفاده می کنند. دلایل اصلی که باعث شده افراد از بطری های کوچک برای بسته بندی استفاده کنند عبارتند از:

۱- بالا بودن قیمت روغن: روغن های مالشی از دانه های ارزشمند مانند: بادام، نارگیل، آرگان و … گرفته شده که همین موضوع باعث بالا بودن این روغن ها است. بنابراین افراد برای مناسب بودن قیمت ترجیح می دهند این روغن ها را در حجم کم خرید نمایند.

۲- قابل حمل بودن: بطری های کوچک مانند: بطری پت ۵۰ سی سی سی، بطری ۱۰ میل، بطری ۶۰ سی سی و …  را می توانید به راحتی در همه ی کیف دستی ها جا داده و به راحتی با خود حمل نمایید. قابل حمل بودن بطری های پلاستیکی ۶۰ سی سی باعث شده افراد ترجیح دهند روغن های مالشی مختلف را در سایز کوچک و قابل حمل تهیه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.