ظرف جار 2 کیلو دهانه 70

ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰

ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰، ظرف های پلاستیکی را می توانیم به منظور بسته بندی محصولات مختلفی استفاده نماییم. برخی از این موارد شامل:  ظرف خرما، ظرف استوانه ای ارده، ظرف کره بادام زمینی و … است. هر تولید کننده ای می کوشد بهترین ظروف بسته بندی را برای محصولات خود تهیه نماید. چرا که همه ی ما میدانیم یک بسته بندی خوب تا چه اندازه می تواند بر روی بازاریابی محصولات تاثیر بگذارد.

یک بسته بندی با کیفیت و زیبا می تواند به خریداران این حس را القا کند که: محصولی که درون یک بسته بندی با کیفیت قرار دارد قطعا خود دارای کیفیت بالایی است. به همین دلیل اکثر تولید کنندگان ترجیح می دهند برای بسته بندی محصولات خود از ظروف و بطری های مجموعه ی آراد پلاستیک استفاده نمایند. آراد پلاستیک با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید انواع محصول پلاستیکی می کوشد بهترین ها را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورد. ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰

شما می توانید برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. در زمانی کوتاه به درخواست شما رسیدگی شده و محصولات سفارش داده شده برای شما ارسال می شود.

انواع محصولات موجود در مجموعه پلاستیکی

انواع محصولات موجود در مجموعه پلاستیکی

اگر شما یک تولید کننده هستید و هنوز نمی دانید که این ظروف به درد بسته بندی محصول شما می خورد یا نه پس با ما همراه باشید. پیدا کردن یک ظرف مناسب برای بسته بندی می تواند یکی از مهم ترین دغدغه همه تولید کنندگان به شمار آید. ظروف پلاستیکی به دلیل تنوع بالایی که در سایز و شکلی که دارند توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جلب نمایند. بنابراین ما هر نوع محصولی که بخواهیم بسته بندی کنیم می توانیم یک ظرف یا بطری پلاستیکی متناسب با آن محصول را پیدا کنیم.برای مثال:

۱- ظرف خرما:

برای بسته بندی این محصول معمولا از ظروف پلاستیکی ۱ کیلویی، نیم کیلویی و ۲ کیلویی به شکل های مربعی و گرد استفاده می کنند. که این ظروف با بالاترین کیفیت در مجموعه ی آراد پلاستیک تولید می شود. ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰

۲- ظرف ارده:

ارده یکی از صبحانه های اصیل و مقوی ایرانی به حساب می آید. تولید کنندگان این محصول نیز می توانند از ظروف نیم کیلویی، ۲۵۰ کرمی و کیلویی گرد و یا مربعی برای بسته بندی این محصول استفاده نمایند.

۳- ظرف اسلایم:

ظروف پلاستیکی تنها به منظور محصولات خوراکی مورد استفاده قرار نمی گیرد. اسلایم ها که امروزه طرفداران زیادی نیز پیدا کرده اند نیز می توانند توسط این ظروف بسته بندی شوند. ظروفی که برای بسته بندی این محصول استفاده می کنید می تواند از نظر شکل و سایز بسیار خاص و متفاوت باشد. بنابراین می توانید مطابق با نیاز و سلیقه ی خود این ظروف را انتخاب کنید.

۴ بطری نوشیدنی:

نوشیدنی ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. اما تمام این نوشیدنی ها نیز در بطری پلاستیکی می تواند بسته بندی شود.

۵- بطری روغن:

روغن ها عضو جدا ناپذیر هرم غذایی تمام انسان ها به حساب می آید. روغن های خوراکی متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام را می توانیم در بطری های نیم کیلویی و یک کیلویی و ۲ کیلویی بسته بندی نماییم. ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰

تنوع محصولات پلاستیکی بسیار بالا است و شما می توانید با تماس با مجموعه ی آراد پلاستیک از تنوع بیشتر آن اطلاعات کسب کرده و از کارشناسان مجموعه برای تهیه ی ظروف مناسب نیز مشاوره بگیرید.

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

خرید پت درب کانتینری

خرید پت درب کانتینری

کارخانه آراد پلاستیک تولید کننده انواع ظروف بسته بندی، ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰ را با کیفیت بالا تولید و به دست مصرف کنندگان می رساند. درب این نوع ظروف از نوع کانتینری است. 

ظروف جار پلاستیکی با درب کانتینری در تمام صنایع مختلف کاربرد دارد.  این نوع از ظروف برای بسته بندی و نگهداری مایعات و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.   

ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰  برای بسته بندی عسل و مشابه آن استفاده می شود. تقاضا برای این نوع ظروف برای بسته بندی در صنایع غذایی و شیمیایی بسیار بالاست.

برای خرید پت درب کانتینری از کارخانه آراد پلاستیک می توانید با شماره مندرج در صفحه تماس بگیرید.

قیمت ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰

قیمت ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰ به دلیل نوسانات قیمت از قیمت متغیری برخوردار است. مواد اولیه ای که برای تولید ظروف بسته بندی در آراد پلاستیک استفاده می شود همه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آراد پلاستیک به شما توصیه می کند قبل از خرید ظروف بسته بندی و بطری های پلاستیکی از به ویترین آنلاینش مراجعه کرده و نمونه های تولید این کارخانه را مشاهده و در صورت تایید سفارش خرید خود را تکمیل کنید.

شماره تلفن برای برقراری تماس و استعلام قیمت مندرج در صفحه آراد پلاستیک است. کارشناسان واحد فروش مشتقانه و بی صبرانه پاسخگوی سوالات شما درباره محصولات تولیدی آراد هستند. 

خرید ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰

 خرید ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰ را بدون واسطه از آراد پلاستیک خریداری کنید. این فروشگاه تصاویری از نمونه های تولیدی خود را در مجموعه فروشگاهی دارد. برای دیدن تصاویر با کیفیت تصویر بالا می توانید با شماره آراد پلاستیک تماس گرفته و تقاضای نمونه با کیفیت تصویر بالا را بدهید.  مواد اولیه ای که برای این نوع از ظروف در نظر گرفته شده است همه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آراد پلاستیکی با حذف دلالان توانسته که سود خرید را در جیب مشتری قرار دهد. محصولاتی که از آراد پلاستیک خریداری می شود بدون واسطه و حذف دلالان خرید است.

نتیجه گیری

ظرف جار ۲ کیلو دهانه ۷۰ از تولیدات آراد پلاستیک بزرگترین و معتبرترین تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی است که بهترین کیفیت را دارد. این نوع از ظروف برای بسته بندی عسل و انواع مایعات و ترشی های مورد استفاده قرار می گیرد. آراد پلاستیک دوستدار محیط زیست است و تولیدات این کارخانه بر پایه حفظ محیط زیست ساخته و تولید می شود.  با خرید انواع ظروف و بطری های پلاستیکی می توان محیط زیست را همیشه سالم و تمیز و بدون آلاینده های مخرب حفظ کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.