بطری 60 سی سی دهانه 28

بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸

بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸

همه ی ما با بطری های پلاستیکی، تنوع آن ها و همچنین کاربرد های متنوع آن آشنا هستیم. بطری های ۶۰ سی سی زیر مجموعه ای از بطری های پلاستیکی هستند. این بطری ها با توجه به حجم و دربی که برایشان استفاده می شود به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مثال بطری های ۶۰ سی سی دارای حجم و اندازه ی کوچکی هستند. کم حجم بودن بطری ها دارای مزایایی است که باعث می شود در مواقع خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. این مواقع عبارتند از:

۱- برای بسته بندی محصولات قابل حمل:

برخی از محصولات هستند که بهتر است همراه باشد. این محصول می تواند یک داروی ضروری باشد که که بیمار باید در ساعات مشخص مصرف کند یا یک محلول ضد عفونی که هراه داشتن آن می تواند ما را از گزند بیماری های مختلف دور نگه دارد. برای آن که بتوانیم دارو و یا محلول ضد عفونی را همیشه با خود همراه داشته باشیم بهتر است از از بطری هایی با حجم ۶۰ سی سی یا کمتر استفاده کنیم.

اکثر تولید کنندگان برای بسته بندی مایعاتی که نیاز دارند قابل حمل باشند اکثرا از بطری با ساز های کوچک استفاده می نماید.

۲- برای بسته بندی محصولات گران قیمت:

روغن های گیاهی مالشی معمولا از قیمت های بالایی برخوردار هستند. که البته این قیمت ها با توجه به خاصیت درمانی که دارند می توانند این قیمت بالا را توجیه کنند. تولید کنندگان روغن اکثرا برای کاهش قیمت ها اکثرا این روغن ها را در حجم های کوچک بسته بندی کرده و به فروش می رساند.

۳- برای بسته بندی محصولات با تاریخ مصرف کوتاه مدت:

برخی از داروهای شیمیایی و یا گیاهی را می توانیم در زمان های کوتاهی مصرف کنیم. که اگر از زمان مقرر آن بگذرد باعث می شود دارو خاصیت درمانی خود را از دست داده و یا باعث مسمومیت مصرف کننده شود. در چنین مواقعی افراد برای جلوگیری از هدر نرفتن دارو آن ها را در حجم های کوچک بسته بندی می کنند.

ظرف جار ۳ کیلویی دهانه بزرگ

رنگ بطری ۶۰ سی سی دهانه ۲۸

بطری های پلاستیکی را می توانیم در رنگ های مختلف تولید کنیم. در واقع می توان گفت تقریبا در تولید انواع محصولات پلاستیکی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. اما چرا در میان این مقدار از تنوع اکثر تولید کنندگان تمایل دارند محصولات خود را در بطری های شفاف بسته بندی کنند؟

روانشناسان بر این باورند که قرار گرفتن محصولات در مقابل چشم مشتری می تواند احتمال خرید را تا ۸۰ درصد افزایش دهد. به همین دلیل مغازه های مختلف همواره به دنبال آن هستند که ویترین های زیبا و شیک داشته باشند. تا بتوانند مشتریان زیادی را جذب نمایند.

بطری های شفاف نیز مانند ویترین مغازه عمل می کنند. چرا که می توانند محصول درون خود را به مشتری نمایش دهد. همین کار ساده می تواند تا حد زیادی اعتماد مشتری را جلب کرده و باعث افزایش بازاریابی محصول شود.

اما چرا این اتفاق رخ می دهد. دیدن ظاهر یک محصول می تواند تا حد زیادی اطلاعات درباره ی کیفیت محصول به ما بدهد. زمانی که مشتری مایع درون یک بطری را میبیند می تواند میزان غلظت، شفافیت، رنگ و .. محصول را مورد بررسی قرار دهد.

برای خرید انواع محصولات پلاستیکی در تعداد بالا می توانید با مجموعه ی آراد پلاستیک تماس بگیرید. با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. محصولات موجود در مجموعه شامل: ظرف خرما، بطری یک لیتری عرقیات، ظرف ترشی، بطری روغن و … است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.