ظرف استوانه ای ارده

ظرف استوانه ای ارده

فروشگاه آراد پلاستیک تمام محصولات خود را به صورت تکی و عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند. شما می توانید هر محصول پلاستیکی مانند: ظرف استوانه ای ارده، ظرف پنیر، بطری ۴۰ سی سی، بطری ۶۰ میل، درب دهانه ۷۰، درب فیلیپ تاپ و …. که نیاز دارید را در این مجموعه یافته و خرید نمایید. تمام محصولات در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین شما می توانید با خیال راحت هر محصول پلاستیکی که به آن نیاز دارید را با خیال راحت تهیه نمایید.

مشتریان گرامی می توانند برای استعلام قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایند.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

انتخاب ظرف استوانه ای ارده

ظرف های پلاستیکی که برای بسته بندی مواد خوراکی به کار می رود باید دارای چند ویژگی باشد:

۱- بهتر است این ظروف از پلاستیک نو ساخته شده باشد. پلاستیک های بازیافتی می تواند باعث مسمومیت مواد غذایی شود به همین دلیل بهتر است از ظروف ساخته شده با پلاستیک بازیافتی برای بسته بندی مواد غیر خوراکی استفاده نمایید.

۲- ظروف پلاستیکی دارای سیب سلامت می تواند این اطمینان را به شما بدهد که این ظرف کاملا بهداشتی بوده و مناسب بسته بندی مواد غذایی می باشد.

قیمت ظرف استوانه ای ارده

همه ی مردم در هنگام خرید دو فاکتور قیمت و کیفیت را در نظر می گیرند. در هنگام خرید مشتریان به خرید کالاهایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تمایل دارند. بنابراین کسب و کارهایی می توانند در این بازار پر رغیب موفق شوند که محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش برسانند. تمام محصولات پلاستیکی موجود در این مجموعه دارای قیمت مناسب می باشد. در واقع می توان گفت قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی محصولات می تواند باعث جذب مشتریان دایمی شود.

درب ظرف استوانه ای ارده

درب های پلاستیکی متفاوتی در بازار وجود دارد که هر کدام با توجه به کارایی که دارند مناسب بطری های مختلفی می باشند. برای مثال: درب فیلیپ تاپ برای بطری های شامپویی و یا سس ها مورد استفاده قرار می گیرد. درب دو تکه برای بطری هایی با محتویات مایع ظرف شویی استفاده می شود. درب آسان ریز معمولا برای روغن های مالشی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای درب استوانه ای ارده از انواع درب ساده استفاده می شود. درب های ساده از ساده ترین نوع درب ها بوده و به صورت پیچی باز و بسته می شوند.

خرید ظرف استوانه ای ارده

خرید از فروشگاه اراد پلاستیک به دو صورت امکان پذیر می باشد:

۱- خرید حضوری: این روش خرید از گذشته تا به امروز مرسوم بوده و مورد استفاده ی افراد زیادی قرار می گیرد. معمولا افراد برای انجام این روش خرید نیازمند صرف زمان زیادی می باشند، زیرا در این روش افراد باید بازار های زیادی را گشته تا کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید نمایند که این پروسه ی زمان بری به حساب می آید.

۲- خرید غیر حضوری: امروزه با زیاد شدن مشغله ی افراد، مردم وقت زیادی برای گذراندن در بازار های مختلف نداشته و ترجیح می دهند کالای مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری تهیه نمایند. مجموعه ی آراد پلاستیک برای سهولت در خرید و همچنین رفاه حال مشتریان خرید غیر حضوری را به مجموعه اضافه نموده است. شما می توانید با برقراری تماس سفارش خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.