صادرات بهترین بطری پلاستیکی در ایران

بهترین بطری پلاستیکی در ایران بطری های پلاستیکی هستند که با مواد پت یا پلی اتیلن ترفتالات تولید می شود این مواد از بهترین مواد های پتروشیمی برای تولید بطری پلاستیکی می باشد به این نوع بطری های پلاستیکی اصطلاح بازار بطری پلاستیکی پت می گویند.

بطری های پلاستیکی پت در انواع مدل و حجم های گوناگونی تولید خواهد شد که در ادامه این مقاله بیشتر با  این نوع بطری های پلاستیکی آشنا خواهید شد از بهترین و پرفروش ترین مدل های بطری پت می توان به بطری پت کتابی و الماس و سایر مدل های بطری پت اشاره کرد.

بهترین بطری پلاستیکی پت چه ویژگی هایی دارد؟

پلی اتیلن ترفتالات (PET یا PETE) یک پلیمر ترموپلاستیک همه منظوره است که از خانواده پلیمرهای پلی استر است. و در شرکت های پتروشیمی تولید خواهد شد رزین های پلی استر به دلیل ترکیب عالی از خواص مانند مقاومت مکانیکی، حرارتی، شیمیایی تولید می شود تا همین عامل باعث شود بطری های پلاستیکی که با این مواد تولید می شوند از بهترین کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار باشند. ترکیب PET با سایر ترموپلاستیک ها یا ترموست ها به منظور ایجاد مواد جدید با عملکرد بهبود یافته با پروفایل های هزینه سودمند برای پاسخگویی به نیازهای کاربردی خاص انجام می شود. ترکیب همچنین بازارهای جدید و پتانسیل برنامه های کاربردی را بدون سرمایه گذاری و توسعه زیاد باز می کند.

توزیع بی واسطه بطری پلاستیکی صادراتی

بطری های پلاستیکی پت ایرانی به دلیل کیفیت و ظاهر زیبایی که دارد توانسته است نظر بسیاری از شرکت های بسته بندی خارجی را مجذوب خود کند تا بتوانیم آمار صادراتی بطری های پلاستیکی به کشور های خاورمیانه رو زیاد کنیم.

بهترین بطری پلاستیکی پت ایرانی همانطور که در بالا مطالعه کردید با ترکیب موادی تولید شده است که اگر هر کدام از آن ها اگر نباشد بطری آن کیفیت لازم را نخواهد داشت.

حالا علاوه بر کیفیت بطری پت ایرانی زیبایی که مدل و قالب هایی که بطری پلاستیکی پت مورد نظر خواهد داشت بسیار شیک و زیبا می باشد تا همین عامل سبب شود تا شرکت های بسته بندی دنبال خرید این نوع بطری های پت ایرانی با قیمت بسیار مناسب باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.