کارخانه بطری پت در گیلان

کارخانه بطری پت در گیلان

محصولات پلاستیکی از محبوب ترین ها در زمینه ی بسته بندی انواع مواد خوراکی و غیر خوراکی می باشند. اگر برای خرید به یک فروشگاه سر بزنید خواهید دید اکثر کالاها دارای بسته بندی از جنس پلی اتیلن ترفتالات می باشد. کارخانه های زیادی در زمینه ی تولید ظروف پت فعالت می کنند. در این عرصه ی پر رقابت کسی برنده است که بتواند نیاز های مشتریان را شناخته و به بهترین نحو به آن ها پاسخ دهد. مجموعه آراد پلاستیک یکی از برجسته ترین کارخانه بطری پت در گیلان می باشد.

شما می توانید بطری و انواع ظروف پلاستیکی که نیاز دارید را با بهترین کیفیت در این مجموعه یافته و با مناسب ترین قیمت خرید نمایید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

علت محبوبیت مجموعه ی آراد پلاستیک کارخانه بطری پت در گیلان

مجموعه ی آراد پلاستیک هم در زمینه ی فروش و هم در زمینه ی تولید محصولات پلاستیکی فعالیت دارد. همانطور که پیش تر توضیح دادیم کارخانه های زیادی در زمینه ی تولید محصولات پلاستیکی فعالیت می کنند اما برخی از آن ها دارای محبوبیت بیشتری هستند مانند مجموعه ی آراد پلاستیک. در این مقاله می خواهیم به شرح چند مورد از آن بپردازیم:

کیفیت محصولات یکی از اصلی ترین ارکان های برای انتخاب می باشد. یعنی اگر یک محصول دارای کیفیت خوبی باشد افراد بیشتری برای خرید آن تمایل دارند. اما امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و بالا رفتن سریع قیمت ها برخی از تولید کنندگان برای ثابت نگه داشتن قیمت از کیفیت محصولات کاهش می دهند تا بتوانند قیمت آن ها را ثابت نگهداشته و یا کمی بالا ببرند. این موضوع یک راه حل نامناسب و موقت است که باعث می شود شما مشتریان دائمی خود را از دست بدهید.

بنابر این تولید کنندگان بهتر است برای مناسب نگه داشتن قیمت ها از راه حل های منطقی و مناسب تری استفاده نمایند. مجموعه ی آراد پلاستیک برای رفاه و سهولت در خرید مشتریان همواره می کوشد تولیدات خود را با بالاترین کیفت به مشتریان ارائه دهد. شما می توانید بهترین محصولات را با خیال راحت از مجموعه ی آراد پلاستیک سفارش دهید. چرا که جناب بازگیر مدیریت محترم مجموعه ی آراد پلاستیک با به کارگیری روش های مختلف همواره در تلاش است محصولات را با قیمت های مناسب و به صرفه برای مشتریان به آن ها ارائه دهد.

درب محصولات پلاستیکی در کارخانه بطری پت در گیلان

درب های پلاستیکی در تنوع های زیادی تولید و به بازار عرضه می شود. علاوه بر متنوع بودن انواع درب پلاستیکی رنگ های آن ها نیز از تنوع زیادی برخوردار است. بطری های پت معمولا به صورت شفاف و در شکل ها و سایز های مختلف تولید می شوند و هر یک با توجه به کاربردی که دارند از درب های مختلفی برای آن ها استفاده می شود. در ادامه به شرح چند درب پلاستیکی و معرفی آن می پردازیم:

۱- درب فیلیپ تاپ: درب های فیلیپ تاپ یکی از پرکاربرد ترین درب ها می باشد. از این نوع درب هم برای بطری هایی با محتوای محصولات خوراکی و هم غیر خوراکی استفاده می شود. این درب ها رابط کاربری آسانی داشته و می توانند محتویات درون خود را به صورت کنترل شده در اختیار مخاطبان قرار دهند. از این درب برای بستن بطری: سس، شامپو، روغن و … اسفاده می شود.

۲- درب ریکایی: همه ی ما روزانه با مایع های ظرفشویی سر و کار داشته و انواع آن ها را خریداری کرده و یا در فروشگاه ها دیده ایم. برای بستن بطری هایی با محتوای مایع ظرفشویی از دو نوع درب استفاده می کنند. یکی از درب ها که استفاده ی آن در گذشته رایج بوده و امروزه بعضی از برندها هنوز از آن استفاده می کنند درب بندی می باشد. درب های بندی با یک بند به بدنه بطری متصل می باشد.

علاوه بر مدل بالا درب دو تکه نیز برای بستن بطری مایع ظرفشویی استفاده می شود. درب های دو تکه با کشیدن و فشار دادن باز و بسته می شوند. این درب ها رابط کاربری ساده و راحتی داشته به همین دلیل خرابی و آسیب دیدن آن به ندرت پیش می آید.

درب ریکایی

درب ریکایی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.