بطری ۳۰۰ سی سی با دهانه ۳۸

مجموعه ی آراد پلاستیک یک فروشگاه کامل از تمام محصولات پلاستیکی بوده که توسط آقای بازگیر اداره می شود. این مجموعه همواره در تلاش است اجناس موجود در فروشگاه کامل و جامع باشد تا مشتری بتواند تمام کالاهای مورد نیاز خود را به صورت یکجا خرید کرده  تا دیگر مجبور به صرف وقت برای خرید از چند فروشگاه مختلف نباشد. همچنین این مجموعه با حذف واسطه باعث کم تر شدن قیمت محصولات شده و شما می توانید کالاهای مورد نیاز خود را با نازلترین قیمت به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید نمایید. محصولات موجود شامل: بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۲۵۰ سی سی، ۴۵۰ سی سی، ۳۰۰ سی سی، ۵۰۰ سی سی، ۷۵۰ سی سی، بطری ۶۰ میل، بطری ۴۵ میل، درب چتری، درب فندکی، درب فیلیپ تاپ، بطری ۱۰ سی سی، بطری ۲۰ میل، بطری ۴۰ سی سی، درب اشکی، درب چتری گازبند، درب دارویی، درب ریکایی، درب دو تیکه ریکایی، درب آسان ریز، درب قیف، درب ساده، درب فیلیپ تاپ، درب خروسی، درب شامپویی، درب ادویه و ….. می باشد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

موارد مصرف بطری ۳۰۰ میل با دهانه ۳۸

بطری ۳۰۰ میل آبمیوه یا جوس گلوریا با دهانه ۳۸ برای بسته بندی انواع نوشیدنی برای سایز تک نفره در صنعت تولید نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انتخاب بطری ۳۰۰ سی سی با دهانه ۳۸

همه می دانیم صنعت بازیافت چقدر به سلامت طبیعت کمک کرده و از آلودگی بیشتر محیط زیست جلوگیری می کند. اما بهتر است برای بسته بندی محصولات خوراکی از ظروف تولید شده از پلاستیک بازیافتی استفاده نکنید زیرا باعث آزاد شدن سم در خوراکی ها می شود. بنابر این در هنگام خرید بطری ۳۰۰ سی سی با دهانه ۳۸ از نو بودن پلاستیک اولیه اطمینان حاصل فرمایید.

 

انواع درب بطری ۳۰۰ میل با دهانه ۳۸

درب چتری آب بند: معمولا از این نوع درب ها برای بسته بندی انواع نوشیدنی استفاده می شود. این درب ها مانع از نشت نوشیدنی به بیرون از بطری شده که همین امر حمل و نقل و چینش بطری در یخچال را راحت تر می نماید. شما می توانید بدون نگرانی از نشت محتویات درون بطری به بیرون آن را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید.

 

درب چتری گاز بند: از این درب بیشتر برای نوشیدنی های گاز دار مانند: دوغ، نوشابه، دلستر و … استفاده می شود. این بسته بندی بسیار محکم بوده و باعث می شود گاز داخل نوشیدنی تا موقع استفاده از بین نرود. درب های گاز بند همچنین مثل یک درب آب بند عمل کرده و مانع از نشت نوشیدنی به بیرون از بطری می شوند.

قیمت بطری ۳۰۰ سی سی با دهانه ۳۸

فروشگاه آراد پلاستیک با حذف واسطه سعی دارد محصولات پلاستیکی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریان خود برساند. فروشگاه آراد پلاستیک با متنوع ترین محصولات می کوشد رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید. از این پس شما می توانید هر محصول پلاستیکی که نیاز داشتید را در فروشگاه آراد پلاستیک یافته و با یک تماس آن را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش داده و خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش محصولات با نازل ترین قیمت همین حالا با فروشگاه آراد پلاستیک تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.