بطری ۵۰۰ سی سی با دهانه ۳۸

مجموعه ی آراد پلاستیک با مدیرت جناب عظیم بازگیر توزیع کننده ی انواع محصولات پلاستیکی با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت می باشد. این فروشگاه شامل متنوع ترین کالا های پلاستیکی بوده بنابر این میتوانید هر کالای پلاستیکی مورد نیاز خود را در این فروشگاه یافته و خرید خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهید. کالاهای موجود در فروشگاه آراد پلاستیک اعم از: بطری ۵۰۰ سی سی با دهانه ی ۳۸، بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۴۵۰ سی سی با دهانه ۳۸، بطری آبمیوه یا جوس گلوریا ۲۵۰ سی سی با دهانه ۳۸، بطری ۶۰ میل، بطری ۱۰ سی سی، بطری ۴۵ سی سی، بطری ۳۰ سی سی، بطری ۸۰ میل، بطری ۱۲۰ سی سی، بطری ۲۰۰ سی سی، بطری ۲۵۰ سی سی، بطری ۳ لیتری، بطری ۱ لیتری، بطری ۲ لیتری، بطری ۹۰۰ سی سی، درب اشکی، درب چتری گازبند، درب شیر، درب دارویی، درب ریکایی، درب آسان ریز، درب قیف دار، درب ساده و …. می باشد.

 

موارد استفاده از بطری ۵۰۰ سی سی با دهانه ۳۸

از بطری ۵۰۰ سی سی با دهانه ی ۳۸ برای بسته بندی انواع آبمیوه و نوشیدنی تک نفره استفاده می شود.

 

درب مناسب برای بطری ۵۰۰ سی سی با دهانه ۳۸

معمولا برای درب این بطری از دو نوع چتری آب بند و چتری گاز بند استفاده می شود.

درب چتری آب بند: درب های آب بند بسیار محکم بوده و مانع از نشت محتویات درون بطری به بیرون می شوند. این نوع درب ها بسیار کارآمد بوده و کمک می کند نوشیدنی ها در پروسه ی حمل و نقل به بیرون نریخته و همچنین به ما این امکان را نیز می دهد که بدون نگرانی از نشت نوشیدنی آن را به صورت افقی قرار دهیم.

درب چتری گاز بند: درب گاز بند مانند درب آب بند عمل می کند و همچنین این درب همانطور که از اسمش پیداست علاوه بر نشت ندادن مایعات می تواند گاز درون نوشیدنی را نیز حفظ نماید مانند گاز نوشابه، دلستر، دوغ و … .

 

 

 

نحوه ی خرید بطری ۵۰۰ سی سی

برای خرید بطری با کیفیت بالا می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری با نازلترین قیمت خرید خود را از فروشگاه آراد پلاستیک به انجام برسانید، فقط کافی است برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که مجموعه ی پلاستیکی همواره می کوشد اجناسی با کیفیت  می کوشد اجناسی با کیفیت و با نازلترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده و با حذف واسطه های اضافی سعی دارد این محصولات با قیمت مناسب به دست شما عزیزان برسد.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.