درب دو تیکه

مجموعه ی آراد پلاستیک با مدیریت جناب بازگیر یکی از معتبرترین و کامل ترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش انواع محصولات پلاستیکی بوده که همواره می کوشد رضایت مشتریان خود را جلب نماید که خوشبختانه در این راه همیشه موفق بوده است. برخی از محصولات آراد پلاستیک شامل بطری ۱۰ میل، بطری ۴۵میل، بطری یک لیتری، بطری دو لیتری، بطری ۲۰ میل، بطری ۴۵ میل، درب دهانه ۱۸، درب دهانه ۲۸، درب دهانه ۳۸، درب دو تیکه، درب آب بند، درب گازبند، درب چتری و … می باشد. فروشگاه آراد پلاستیک سعی دارد با فروش محصولات خود به صورت غیر حضوری سختی خرید را برای شما به حداقل رسانده تا شما در زمان کم و در هر مکان به کالای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

کاربرد درب دو تیکه

این نوع درب از روش تزریق پلاستیک تولید می شود. در واقع این درب از دو تیکه پلاستیک جداگانه تشکیل شده که بر روی هم سوار هستند موارد استفاده از این نوع درب برای بسته بندی انواع ژل ضد عفونی، ژل آتش زا می باشد و همچنین از این نوع درب بیشتر برای بسته بندی مایع ظرفشویی استفاده می شود. این نوع درب ها به دلیل اینکه مانع از خارج شدن مایع درون بطری و همچنین مانع از وارد شدن آب به درون بطری می شود، بنابر این مناسب برای استفاده در محیط های مرطوب مانند سینک می باشد به همین دلیل از آن برای بسته بندی مایع ظرف شویی استفاده می شود. سهولت در باز و بسته کردن و همچنین محکم و مستحکم بودن این نوع درب ها باعث می شود این درب ها به راحتی آسیب ندیده و عمری طولانی داشته باشند.

رنگ بندی درب دو تیکه

این نوع درب ها در رنگ های مختلف و حتی دو رنگ تولید و به بازار عرضه می شود شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود بین طیف وسیعی از رنگ ها درب مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

قیمت درب دو تیکه

شرکت آراد پلاستیک به دلیل حذف واسطه ی اضافی و ارتباط مستقیم با مشتری می تواند محصولات خود را با قیمت مناسب به خریداران ارائه دهد. شما می توانید خرید های خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه آراد پلاستیک به صورت حضوری و غیر حضوری تهیه نمایید. همه نوع محصول پلاستیکی در فروشگاه موجود بوده و شما می توانید هر کالای پلاستیکی که نیاز داشته باشید را در این فروشگاه یافته و تهیه نمایید. شما می توانید انواع درب را خالی و بدون بطری از فروشگاه آراد پلاستیک به صورت عمده و تکی سفارش دهید.

دهانه ی درب دو تیکه

این نوع از درب ها در دهانه های مختلف مانند دهانه ۶۰، دهانه ۲۸ و … تولید و به بازار عرضه می شوند شما می توانید با توجه به دهانه ی بطری مد نظر خود درب دو تیکه ی مناسب را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات پلاستیکی می توانید از صفحه ی plastici.ir دیدن فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.