بطری یک لیتری غرقیات

بطری پت گلاب

مجموعه آراد پلاستیک با مدیریت جناب بازگیر همواره می کوشد با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شما می توانید هر محصول پلاستیکی مانند: بطری پت گلاب، بطری ۶۰ میل، بطری پت گرد، درب فیلیپ تاپ، بطری ۱۰ سی سی و … که نیاز دارید را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از مجموعه آراد پلاستیک تهیه نمایید. فروش در این مجموعه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

برای خرید و یا استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید. تمام محصولات به صورت تکی و عمده به فروش می رسند. تنها با یک تماس ثبت سفارش نمایید و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

کاربرد بطری پت گلاب

این بطری ها کاربرد های متفاوتی دارند و برای بسته بندی انواع مایعات رقیق مانند: عرقیات، نوشیدنی و … به کار می رود. بطری هایی که برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود باید کاملا بهداشتی بوده تا به سلامت انسان صدمه وارد نکند.

نشانه های بهداشتی و مناسب بودن یک ظرف پلاستیکی برای بسته بندی مواد غذایی:

۱- در مواد اولیه این ظرف نباید از ماده سمی BPA استفاده شده باشد. زیرا این سم می تواند وارد مواد  غذایی شده و باعث مسموم شدن آن شود.

۲- ظروفی که از پلاستیک بازیافتی ساخته می شوند نباید برای بسته بندی مواد غذایی به کار روند. زیرا باعث مسمومیت مواد غذایی می شوند. بهتر است ظروف پلاستیکی ساخته شده از پلاستیک بازیافتی برای بسته بندی مواد غیر خوراکی مورد استفاده قرار بگیرد.

بطری های موجود در این فروشگاه تمام استاندارد های لازم برای بسته بندی مواد غذایی را داشته و شما می توانید با خیال راحت کالای مورد نظر را از این فروشگاه تهیه نمایید.

درب بطری پت گلاب

برای برای بطری نوشیدنی ها، عرقیات و … از درب ساده پیچی استفاده می نمایند. این درب ها کاربری آسانی داشته و همچنین بسیار پر کاربرد می باشد. از این درب اکثرا برای بطری های پلاستیکی و شیشه ای استفاده می شود.

قیمت بطری پت گلاب

دو فاکتور کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب می تواند هر مشتری را وسوسه به خرید کرده و مشتریان دائمی را برای مجموعه جذب نماید. فروشگاه آراد پلاستیک به رسم مشتری مداری و همچنین جلب رضایت مشتریان خود همواره می کوشد قیمت محصولات خود را ثابت و مناسب نگهدارد.

 

خرید بطری پت گلاب

اگر قصد خرید بطری پلاستیکی را دارید از دو روش حضوری و غیر حضوری می توانید خرید خود را ثبت نمایید.

خرید حضوری: این روش خرید از گذشته تا به امروز بین مردم مرسوم بوده و همه ی ما با این شیوه آشنا هستیم.

خرید غیر حضوری: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و  تغییر روش های زندگی در خرید کردن نیز تغییراتی به وجود آمده است. شما می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل و تنها با برقراری تماس خرید خود را انجام دهید. در خرید غیر حضوری شما می توانید با یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. خرید به روش غیر حضوری می تواند در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی نماید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.