بطری پت گرد

فروشگاه آراد پلاستیک با مدیریت جناب آقای بازگیر دارای متنوع ترین محصولات پلاستیکی می باشد. شما می توانید هر محصول پلاستیکی که نیاز دارید را در این مجموعه یافته و خرید نمایید. تمام محصولات این فروشگاه ساخته شده از بهترین مواد بوده و دارای کیفیت بالایی می باشند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب سبب رضایت صد درصدی مشتریان و همچنین جذب مشتری دائمی نیز شده است. محصولات موجود در فروشگاه شامل: بطری پت گرد، ظرف پنیر، ظرف خرما، بطری پت گلاب، بطری ۶۰ سی سی و … می باشد. تنها با یک بار خرید از مجموعه تفاوت را احساس خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

کاربرد بطری پت گرد

بطری های پلاستیکی امروزه کاربرد های زیادی دارند. از این نوع بطری ها معمولا برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها، روغن ها، محصولات آرایشی بهداشتی و … استفاده می شود.

 

انتخاب بطری پت گرد

اگر قصد خرید بطری پت برای بسته بندی مواد غذایی را دارید بهتر است چند نکته را رعایت فرمایید:

۱- این ظروف از پلاستیک نو ساخته شده باشد: بازیافت زباله های پلاستیکی می تواند کمک زیادی به سلامت طبیعت نماید. زیرا فرآیند بازیافت می تواند مانع ورود زباله ی بیشتر به طبیعت شود. اما زمانی که می خواهید ظرف و یا بطری برای بسته بندی مواد خوراکی تهیه نمایید بهتر است این ظروف از پلاستیک نو ساخته شده باشد.

ظروف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی می تواند به مواد غذایی درون خود سم وارد نماید.

 

۲- دارای نشان سیب سلامت باشد: نشان سیب سلامت به معنای بهداشتی بودن و سازگار با سلامت انسان می باشد. هر ظرف پلاستیکی که دارای نشان سیب سلامت باشد را می توانید بدون نگرانی برای بسته بندی انواع مواد خوراکی استفاده نمایید.

 

۳- فاقد ماده ی BPA باشد: BPA یک ماده ی سمی بوده که معمولا در ماده ی محصولات پلاستیکی وجود دارد. اگر می خواهید برای بسته بندی مواد غذایی از ظروف پلاستیکی استفاده نمایید باید دقت کنید در این ظروف ماده ی BPA وجود نداشته باشد.

اما اگر قصد خرید بطری و یا ظرف پلاستیکی به منظور بسته بندی انواع محصولات غیر خوراکی را دارید دیگر لازم به رعایت نکات ذکر شده در بالا نمی باشد.

 

قیمت بطری پت گرد

تمام ظروف پلاستیکی در این مجموعه در کنار کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. مجموعه ی پلاستیکی با کاهش واسطه ی اضافی در نتیجه حذف سود دلالان در تلاش است محصولات پلاستیکی را با کمترین سود به مشتریان ارائه دهد.

 

خرید بطری پت گرد

برای خرید بطری شفاف و یا هر محصول پلاستیکی دیگر می توانید سفارش خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

تمام سفارشات ثبت شده ی غیر حضوری دقیقا مطابق با کیفیت اعلام شده به مشتری ارسال می شود و هیچ گونه مغایرتی بین محصول ارسالی و سفارش مشتری وجود نخواهد داشت.

خرید غیر حضوری به ما برای صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

 

برای سفارش محصولات با شماره ی درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.