بطری پت کوچک

بطری پت کوچک

مجموعه ی آراد پلاستیک یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش انواع محصولات پلاستیکی می باشد. شما می توانید هر محصول پلاستیکی مانند: بطری پت کوچک، بطری پت مایع دستشویی و … که نیاز داشتید را با بالاترین کیفیت در این فروشگاه یافته و تهیه نمایید. قیمت محصولات در این فروشگاه با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب و به صرفه می باشد. شما می توانید سفارش خود را بصورت تکی و عمده ثبت نمایید. برای خرید و یا استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

کاربرد بطری پت کوچک

امروزه ظروف و بطری های پت در زندگی روزمره انسان ها نقش مهم و اساسی ای را بر عهده دارند. شما می توانید هر محصول خوراکی و غیر خوراکی را با کمک این بطری و ظرف های پلاستیکی بسته بندی نمایید.

بطری های کوچک معمولا برای بسته بندی محصولات گران قیمت مانند روغن بادام، روغن نارگیل و روغن آرگان که در مقدار کم به فروش می رسد استفاده می شود.

از دیگر مصارف کاربردی این بطری می توان به بسته بندی مواد آرایشی بهداشتی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این بطری ها را بصورت تکی یا عمده سفارش داده و در تعداد زیاد این محصولات را بسته بندی نمایید.

 

درب بطری پت کوچک

درب هایی که برای این بطری ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل:

۱- درب اسپری ای: درب های اسپری ای می توانند محتویات درون بطری را به صورت افشانه ای به اطراف پخش نمایند.

 

۲- درب ساده: این نوع درب ها به صورت پیچی باز و بسته شده و برای مصارف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۳- درب فیلیپ تاپ:درب های فیلیپ تاپ یکی از پر مصرف ترین درب های پلاستیکی به حساب می آیند. از این درب بیشتر برای بطری هایی با محتویات غلیظ مانند: روغن مالشی، ژل ضد عفونی کننده و … استفاده می شود.

 

۴- درب آسان ریز: این درب ها به شما اجازه می دهند محتویات ظرف را به صورت کنترل شده از بطری خارج نمایید. این ظرف از هدر رفتن محتویات درون بطری جلوگیری می نماید.

 

قیمت بطری پت کوچک

مجموعه ی آراد پلاستیک همواره می کوشد برای جلب رضایت مشتریان قیمت محصولات مناسب و کیفیت آن ها را درجه ی ۱ نگهدارد. قیمت مناسب و کیفیت بالا می تواند هر مشتری را ترغیب به خرید نموده و همچنین مشتریان وفادار و دایمی را برای مجموعه فراهم آورد.

برای خرید انواع محصولات پلاستیکی با قیمت مناسب می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

خرید بطری پت کوچک

شما می توانید کالاهای پلاستیکی مورد نیاز خود را بصورت تکی و عمده از فروشگاه آراد پلاستیک سفارش دهید. ثبت سفارش به دو روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد. مطمینن همه با خرید حضوری آشنایی کامل دارند زیرا این شیوه از قدیم روش خرید مردم محسوب می شده است.

امروزه با زیاد شدن مشغله و کمبود وقت اکثر مردم ترجیح می دهند به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند. مجموعه ی پلاستیکی برای سهولت و رفاه حال مشتریان خرید غیر حضوری را به این مجموعه اضافه نموده است. شما می توانید با برقراری تماس سفارش خود را بصورت تکی و عمده ثبت نموده تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

برای سفارش محصولات پلاستیکی بصورت تکی و عمده با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.