بطری پت کتابی

مجموعه ی آراد پلاستیک یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش محصولات پلاستیکی می باشد. فروشگاه آراد پلاستیک با مدیریت جناب بازگیر دارای متنوع ترین محصولات پلاستیکی می باشد، شما می توانید هر محصول پلاستیکی که نیاز دارید مانند: بطری پت کتابی، ظرف خرما، ظرف پنیر، بطری ۶۰ سی سی، بطری پت شفاف، بطری یک لیتری و … را در این فروشگاه یافته و خرید نمایید. مشتری مداری پایه و اساس هر کسب و کار موفقی می باشد. زیرا مشتریان هر مجموعه نبض تپنده ی آن می باشند. شما می توانید هر محصول پلاستیکی که نیاز دارید را با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی به صورت تکی و عمده از فروشگاه پلاستیکی تهیه نمایید.

 

کاربرد بطری پت کتابی

بطری های پت کاربرد های بسیاری دارند. از این بطری بیشتر در بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. بطری های کتابی در سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. بطری ها ی کتابی بیشتر برای بسته بندی: آب، نوشیدنی ها، روغن، انواع سس و … مورد استفاده قرار می گیرد. این بطری ها بیشتر دارای دهانه ۲۸ و ۱۸ می باشند. درب های مورد استفاده برای این بطری ها درب ساده جار می باشد.

درب های ساده بیشترین کاربرد را در بین رب های پلاستیکی دارند و از این درب بیشتر برای بطری های نوشیدنی استفاده می شود. اگر محتویات درون بطری روغن و یا سس باشد درب انتخابی می تواند فیلیپ تاپ و یا آسان ریز باشد. البته در آسان ریز برای روغن کاربردی بوده و برای سس استفاده نمی شود.

 

۳ ویژگی برای بطری پت کتابی

۱-نشان سیب سلامت بر روی محصولات پلاستیکی به معنای بهداشتی بودن آن ظرف می باشد. یعنی شما می توانید با خیال راحت مواد غذایی خود را در این ظرف ها بسته بندی کرده بدون اینکه نگران به خطر افتادن سلامت خود باشید.

۲- ظروف ساخته شده از پلاستیک نو. بازیافت پلاستیک به نفع طبیعت بوده و از وارد شدن زباله ی بیشتر به طبیعت جلوگیری می کند. اما بهتر است، ظروفی که با پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند برای بسته بندی مواد غیر خوراکی مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا پلاستیک های بازیافتی دارای ماده ی سمی بوده که اگر در تماس با مواد غذایی باشد می توانند محتویات ظرف را مسموم نمایند. در هنگام خرید ظرف پلاستیکی دقت کنید ظرف از پلاستیک نو ساخته شده باشد.

۳- فاقد ماده ی سمی BPA باشد. BPA یک ماده ی سمی است که برای انسان مضر بوده و می تواند مواد غذایی را مسموم کند. به همین دلیل در هنگام تهیه ی ظرف برای بسته بندی مواد غذایی به فاقد BPA بودن آن دقت کنید.

 

قیمت و خرید بطری پت کتابی

تمام محصولات پلاستیکی در این مجموعه با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شود. فروشگاه آراد پلاستیک با کار گیری راه کار های مختلف در تلاش است در این بازار پر نوسان و آشفته قیمت های محصولات خود را مناسب و ثابت نگهدارد.

شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را ثبت نمایید. سفارش شما می تواند بسته به نیاز شما عمده و یا تک باشد. فروشگاه آراد پلاستیک در کوتاه ترین زمان سفارش شما را ارسال می نماید. کیفیت اعلام شده ی محصولات با کیفیت واقعی محصول هیچ مغایرتی نداشته و می توانید لذت یک خرید امن و غیر حضوری را با مجموعه ی پلاستیکی تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.