بطری پت شفاف

فروشگاه آراد پلاستیک با مدیریت جناب بازگیر همواره می کوشد بهترین محصولات پلاستیکی را با کیفیت عالی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. تنوع محصولات در مجموعه ی آراد پلاستیک بالا بوده و شما می توانید انواع محصولات پلاستیکی مانند: بطری پت شفاف، ظرف خرما، ظرف اسلایم، درب دهانه ۱۸، درب دهانه ۲۸، بطری پت شامپو، درب فیلیپ تاپ و … را از فروشگاه پلاستیکی تهیه نمایید.

مجموعه ی آراد پلاستیک با چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش انواع محصولات پلاستیکی همواره برای جلب رضایت مشتریان تلاش می نماید. شما می توانید هر محصول پلاستیکی را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب در این مجموعه یافته و خرید نمایید.

لذت یک خرید امن و به صرفه را در فروشگاه آراد پلاستیک تجربه نمایید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

کاربرد بطری پت شفاف

بطری های شفاف معمولا برای بسته بندی انواع نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این بطری ها می توانند مانند یک ویترین محتویان درون خود را به مشتری نشان دهند که همین مسئله به بازاریابی محصولات و جذب مشتری کمک می کند.

لازم به ذکر است که این بطری برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد.

 

انتخاب بطری پت شفاف

بطری های شفاف همانطور که در بالا گفتیم بیشتر برای بسته بندی محصولات خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات پلاستیکی که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود باید دارای چند نکته باشند:

۱- در این ظروف نباید ماده ی سمی BPA وجود داشته باشد. این ماده می تواند باعث مسموم شدن مواد غذایی شود، بنابراین هنگام خرید ظرف برای بسته بندی مواد غذایی حتما دقت کنید ظرف فاقد ماده ی BPA باشد.

۲- ظرف باید دارای نشان سیب سلامت باشد. علامت سیب سلامت به معنای بهداشتی بودن ظرف و تایید شدن ظرف از طرف وزارت بهداشت می باشد.

۳- بطری شفاف که برای بسته بندی آب میوه استفاده می شود باید از پلاستیک نو ساخته شده باشد. ظروف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی در هنگام بسته بندی مواد غذایی می تواند به خوراکی سم وارد نماید.

قیمت بطری پت شفاف

محصولات پلاستیکی متنوع در فروشگاه آراد پلاستیک با قیمت مناسب به فروش میرسد. محصولات در مجموعه ی آراد پلاستیک دارای کیفیت بالایی می باشند.

هر فروشنده برای جلب رضایت مشتری باید ۲ فاکتور کیفت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم داشته باشد. بعضی از فروشندگان برای کم کردن قیمت اجناس خود از محصولات بی کیفیتی استفاده می کنند. اما مجموعه ی پلاستیکی همواره می کوشد بهترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

خرید بطری پت شفاف

برای خرید بطری شفاف و یا هر محصول پلاستیکی دیگر می توانید سفارش خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

تمام سفارشات ثبت شده ی غیر حضوری دقیقا مطابق با کیفیت اعلام شده به مشتری ارسال می شود و هیچ گونه مغایرتی بین محصول ارسالی و سفارش مشتری وجود نخواهد داشت.

خرید غیر حضوری به ما برای صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.