ظرف پلاستیکی سس

بطری پلاستیکی سس

مجموعه ی آراد پلاستیک یکی از بزرگترین و کاملترین فروشگاه های محصولات پلاستیکی می باشد. شما می توانید هر محصول پلاستیکی که نیاز دارید را با شکل و فرم دلخواه در این مجموعه یافته و خرید نمایید. جناب آقای عظیم بازگیر مدیر مجموعه همواره می کوشد کالایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. تنوع محصولات در این مجموعه بسیار بالا می باشد. به همین دلیل مشتریان با دست باز تری می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. برخی از از محصولات موجود شامل: بطری پلاستیکی سس، بطری پت، بطری ۶۰ میل و … می باشد.

مصارف بطری پلاستیکی سس

همانطور که از اسم محصول پیداست از این بطری برای بسته بندی انواع سس مانند: سس کچاپ، سس مایونز، سس سویا و انواع مختلف سس استفاده می شود. بطری های پلاستیکی انواع مختلفی داشته و طی چند دهه ی اخیر جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها شده است. شما می توانید پس از تمام شدن سس داخل ظرف آن را دور نریخته تا بتوانید از آن استفاده های کاربردی زیادی انجام دهید:

۱- از ظرف سس می توانید برای ریختن مایع پن کیک در ماهی تابه استفاده نمایید.

۲- ظرف های سس جایگزین خوبی برای قیف های شیرینی پزی می باشند.

کیفیت بطری پلاستیکی

کیفیت محصولات پلاستیکی که به منظور بسته بندی مواد غذایی تولید و خریداری می شوند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، زیرا به دلیل ارتباط مستقیم و نزدیک با مواد غذایی، اگر دارای کیفیت پایین باشد و یا از نظر بهداشتی مناسب نباشد می تواند سلامت انسان را به خطر اندازد.

روزانه محصولات پلاستیکی متنوعی با کیفیت های گوناگون تولید شده و به بازار عرضه می شود. اگر به منظور بسته بندی مواد غذایی این ظروف را خریداری می کنید. برای حفظ سلامت ۳ نکته را در نظر بگیرید:

۱- ظروف پلاستیکی که به منظور بسته بندی مواد غذایی تولید شده باید دارای نشان سیب سلامت باشد.

۲- این ظروف باید از پلاستیک نو ساخته شده باشند. (اگر ظروف پلاستیکی برای مصارفی به غیر از بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود اشکالی ندارد از پلاستیک بازیافتی ساخته شده باشد.)

۳- فاقد ماده ی سمی BPA  باشد.

درب بطری پلاستیکی سس

درب های پلاستیکی برای انواع بطری در طرح ها اندازه های متنوعی تولید می شود. مدل درب بطری های سس کوچک به صورت:

فیلیپ تاپ و قیفی: این نوع درب ها معمولا برای بطری های کوچک به منظور سهولت در استفاده به کار گرفته می شوند.

ساده پیچی: از این نوع درب هم برای سطل های بزرگ سس و هم برای بطری های کوچک سس استفاده می شود. این درب های ساده نسبت به درب فیلیپ تاپ و قیفی دارای رابط کاربری آسانی نمی باشند. ولی بهترین گزینه برای سطل های بزرگ سس می باشد.

قیمت و خرید بطری پلاستیکی

تمام اجناس موجود در این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسد. هر کسب و کار برای موفق شدن و پیشی گرفتن از دیگر رقبای خود باید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. زیرا کیفیت محصولات هر مجموعه اعتبار آن کسب و کار نیز به حساب می آید. گاهی فروشندگان، محصولات با کیفیت و مناسبی دارند اما آن ها را با قیمت های گزاف به فروش می رسانند. همین مسئله خودش یک ضعف مدیریتی می باشد و باعث می شود مجموعه ی شما مشتریان زیادی را از دست بدهد.

مجموعه ی پلاستیکی علاوه بر ارائه ی محصولات با کیفیت همواره می کوشد کلیه اجناس موجود در فروشگاه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش برساند که خوشبختانه توانسته است تا به امروز به این اصل پایبند بماند.

برای استعلام موجودی و یا ثبت سفارش میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.