تولید بطری پلاستیکی شامپو در گرگان

بطری پت شامپو

فروشگاه آراد پلاستیک با مدیریت جناب آقای عظیم بازگیر یکی از برجسته ترین تولید کنندگان و فروشندگان محصولات پلاستیکی می باشد. این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات توانسته است در این رقابت تنگاتنگ مشتریان دائمی زیادی را جلب نماید. تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالا بوده و شما می توانید هر محصول پلاستیکی مانند: ظرف خرما، بطری پت شامپویی، بطری پت شربت، بطری ۱۰ سی سی، درب آسان ریز و … را که احتیاج داشتید به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارش دهید تا در کمترین زمان تحویل بگیرید.

برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

کاربرد بطری پت شامپو

همانطور که از اسم این محصول پیداست برای بسته بندی انواع شامپو مورد استفاده قرار می گیرد. این بطری ها در سایز های مختلفی مانند: یک لیتری، ۲۵۰ سی سی، ۵۰۰ میل و … تولید و به بازار عرضه می شوند.

 

خرید بطری پت شامپو

برای خرید بطری شامپو و یا هر محصول پلاستیکی دیگر می توانید از دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید.

با گسترش تکنولوژی نحوه ی خرید کردن تغییر کرده است. خرید از شیوه ی سنتی (حضوری) که در آن باید وقت و هزینه ی زیادی را صرف خرید محصول مورد نظر می کردیم به شیوه غیر حضوری تغییر کرده است.

در خرید غیر حضوری شما می توانید به صورت آنلاین به تنوع وسیعی از محصولات یک فروشگاه دسترسی داشته و خرید خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه، تنها با یک تماس به انجام برسانید.

 

قیمت بطری پت شامپو

کالاهای موجود در فروشگاه پلاستیکی با قیمتی باور نکردنی و ارزان به فروش می رسد. مجموعه ی پلاستیکی به دلیل فروش محصولات به صورت از تولید به مصرف، در تلاش است مشتریان بتوانند محصولات پلاستیکی را با قیمتی مناسب و همچنین کیفیت بالا تهیه نمایند.

فروشگاه پلاستیکی سعی دارد با حذف واسطه ی اضافی سود گزاف دلالان را در جیب مشتریان عزیز نگهدارد.

درب مناسب بطری پت شامپو

معمولا از درب ساده و یا درب فیلیپ تاپ برای بطری شامپو استفاده می نمایند. درب فیلیپ تاپ به دلیل نوع طراحی که دارد مناسب محیط های مرطوب مانند حمام بوده و مانع از ورود آب به داخل بطری می شود همچنین از خارج شدن زیاد شامپو جلوگیری می نماید. درب فیلیپ تاپ باعث می شود شامپو به صورت کنترل شده از بطری خارج شود، که همین امر مانع از به هدر رفتن شامپو می شود.

 

برای تهیه انواع محصولات پلاستیکی با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.