بطری پت شربت

مجموعه ی پلاستیکی با مدیریت جناب بازگیر یکی از کامل ترین فروشگاه های محصولات پلاستیکی به شمار می آیند. شما می توانید هر محصول پلاستیکی مانند: بطری پت شربت، ظرف خرما، ظرف شفاف کره، ظرف پنیر، درب دهانه ۱۸، درب فیلیپ تاپ و … که نیاز دارید را در این فروشگاه یافته و خریداری نمایید.

کیفیت این کالاها بسیار بالا بوده و تهیه شده از بهترین مواد روز دنیا می باشد. مجموعه ی آراد پلاستیک تمام محصولات خود را به صورت عمده و تکی به فروش می رساند. قیمت ها در این فروشگاه بسیار مناسب می باشد.

فروشگاه پلاستیکی به دلیل رفاه حال مشتریان و به رسم مشتری مداری با حذف واسطه ی اضافی و همچنین ارتباط مستقیم با مشتری سعی دارد محصولات خود را با قیمتی مناسب نسبت به دیگر رقبا در این صنعت به فروش برساند.

.برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

انتخاب بطری پت شربت مناسب

برای انتخاب ظروف پلاستیکی که به منظور بسته بندی مواد غذایی خریداری می شوند باید چند نکته را در نظر گرفت:

 

۱- ساخته شده از پلاستیک نو باشد: همانطور که می دانید پلاستیک در دسته ی مواد قابل بازیافت قرار دارد. که همین ویژگی می تواند از وارد شدن زباله های بیشتر به طبیعت جلوگیری نماید.

اما بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید: ظروفی که برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند باید از پلاستیک نو ساخته شده باشند، زیرا ظروف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی به دلیل داشتن ماده ی مضر برای بدن انسان می توانند مواد غذایی را مسموم نمایند. پس بهتر است برای بسته بندی مواد غذایی از ظروف ساخته شده از پلاستیک نو استفاده نماییم.

 

۲-دارای نشان سیب سلامت باشد: نشان سیب سلامت به ما این اطمینان را می دهد که این ظروف کاملا بهداشتی بوده و هیچ گونه مشکلی برای سلامت انسان به وجود نمی آورد.

 

۳- فاقد ماده ی سمی BPA باشد: ماده ی BPA یک ماده ی سمی بوده که اگر در ظروف پلاستیکی ای که برای بسته بندی مواد غذایی می باشد وجود داشته باشد می تواند سلامت ما را به خطر اندازد.

 

خرید بطری پت شربت

اگر قصد خرید انواع محصولات پلاستیکی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری سفارش خود را در فروشگاه آراد پلاستیک ثبت نمایید.

خرید حضوری: همه ی ما با این روش آشنا بوده و تا چند سال اخیر تنها شیوه ی خرید به حساب می آمد.

خرید غیر حضوری: در این روش شما می توانید با برقراری یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که محصولات ارسالی دقیقا مطابق با سفارش شما بوده و از نظر کیفیت و ظاهر هیچ گونه تفاوتی با سفارش شما نخواهد داشت.

 

قیمت بطری پت شربت

تمام محصولات موجود در مجموعه ی آراد پلاستیک دارای قیمت مناسب و به صرفه می باشد. شما می توانید هر محصولی که نیاز دارید را با کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب تهیه نمایید.

مجموعه ی پلاستیکی همواره می کوشد با حذف واسطه اضافی قیمت را مناسب نگهدارد و همچنین کیفیت بالای محصولات نیز حفظ شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.