فروش عمده بطری پت ۶۰ سی سی

بطری پت پلاستیکی از جمله های بطری هایی که کاربرد های مختلفی در بسته بندی انواع محصولات خواهد داشت بطری پت در ایران در حجم های مختلف تولید می شود از جمله بطری های پرمصرف در ایران بطری پت ۶۰ سی سی در نوع های کتابی و گرد میباشد جهت خرید بطری پت ۶۰ سی سی با قیمت رقابتی می توانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.

بطری پت پلاستیکی در بازار به خاطر مواد آن بسیار رایج شده است مواد پت مخفف پلی اتیلن ترفتالات می باشد این مواد از مواد های درجه یک برای تولید بطری پلاستیکی می باشد که اغلب کشور ها برای تولید بطری های آشامیدنی و پلاستیکی از آن استفاده می کنند.

انواع مدل های بطری پت ۶۰ سی سی

بطری پت پلاستیکی( پلی اتیلن ترفتالات) در حجم های زیادی از جمله بطری های ۶۰ سی سی ۱۲۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی و ۴۵۰ سی سی و ۵۰۰ سی سی و ۱۰۰۰ سی سی
و ۹۰۰ سی سی و دو لیتر و چهار لیتر در سایز دهانه های ۱۸ و ۲۸ و ۳۸ و ۴۵ و ۷۰ و ۹۰ و ۱۲۰ میلیمتر که از سایز دهانه ۷۰ به بعد اسمش بطری پلاستیکی پت نمی باشد جار پلاستیکی پت می باشد که در حجم های مختلف بیشتر برای بسته بندی عسل و حلوا ارده و شیره جات از جار پت استفاده می کنند.

اما بطری پت ۶۰ سی سی که موضوع اصلی ما هست بطری پت پلاستیکی ۶۰ سی سی در نوع های کتابی و استوانه ای و آلفا در بازار رایج هست بطری پت پلاستیکی ۶۰ سی سی کتابی از پرفروش ترین مدل های بازار می باشد در رنگ شفاف و قهوه ای قابل تولید می باشد و برای بسته بندی انواع مواد های شیمیایی آستون و الکل و انواع مواد های صنعتی از آن استفاده می کنند بطری پت کتابی قهوه ای هم بیشتر برای مصارف دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کننده بطری پت پلاستیکی ۶۰ سی سی

بطری پت پلاستیکی در ایران به دلیل بازار پر رقابتی که دارد فعالان بسیار زیادی در آن فعالیت می کنند برای همین قیمت هایی که از سوی شرکت های مختلف به مشتریان داده می شود بسیار متفاوت می باشد برای همین باید به دنبال یک عرضه کننده بطری پت پلاستیکی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کند چون که این عرضه کننده ها به صورت مستقیم در انبار های خود انواع بطری پلاستیکی پت با مواد درجه یک با دستگاه های بادکن تولید می کنند.

به عنوان مثال شرکت هایی هستند که فقط انبار هستند خودشان هیچ گونه دستگاه بادکن جهت تولید نخواهند داشت بلکه از شرکت های تولید کننده در این زمینه می خواهند انواع بطری پلاستیکی را برایشان تولید کنند در واقع دستگاه اجاره می کنند مسلما قیمت هایی که این شرکت ها صادر می کنند گران تر می باشد.

شرکت آراد پلاستیک در زمینه تولید بطری پلاستیکی پت از عرضه کننده های بطری و جار های پت می باشد که می توانید با قیمت بسیار مناسب و رقابتی انواع بطری ۶۰ سی سی پلاستیکی و مدل های مختلف خریداری کنید.

1 پاسخ
  1. عظیم
    عظیم گفته:

    کارایی این بطری بیشتر در عطریها می باشد . بیشتر برای روغن های مالشی و آرگان و روغن زیتون.و روغن بادام شیرین و تلخ به کار می رود..این بطری و پت شفاف ۶۰ میل گرچند کارایی زیادی دارد .قیمت بسیار مناسبی هم دارد نسبت به بطری های موجود در بازار
    مواد اولیه این بطری ۶۰ میل مواد پت ۷۸۵ می باشد

    • شماره موبایل: 09108757585
    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.