فروش عمده بطری پلاستیکی ۱۲۰ سی سی

بطری پلاستیکی ۱۲۰ سی سی از حجم هایی که در ایران با پریفرم دهانه ۲۸ تولید می شود.

از مدل های بطری پت ۱۲۰ سی سی فقط به بطری کتابی اشاره داشت این نوع بطری با مواد
درجه یک تولید می شود.

آیا می دانید استحکامت بطری های پلاستیکی که با مواد پت تولید می شوند چه قدر می باشد؟ و آیا می دانستید شفافیت بطری های پلاستیکی پت چه قدر می باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید به تمامی این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

آشنایی بطری پلاستیکی ۱۲۰ سی سی

بطری پت پلاستیکی در ایران با روش های زیادی به مرحله تولید و عرضه به سراسر کشور برای صنعت بسته بندی خواهد رسید از حجم هایی که در ایران تولید می شود ۱۲۰ سی سی می باشد این نوع بطری پت پلاستیکی برای بسته بنید مایعات نوشیدنی استفاده می شود.

بطری پت ۱۲۰ سی سی در قالب شکل کتابی تولید خواهد شد و بسیار محکم و شفاف خواهد بود و از نظر ظاهری ظاهر بسیار شیکی هم برای بسته بندی خواهد داشت بهترین نوع بطری پت با مواد درجه یک را از نوع شفافیت بطری و استحکامت بطری تشخیص داد.

صادرات انواع بطری پلاستیکی پت

انواع بطری پلاستیکی پت در ایران به خاطر اینکه با مواد با کیفیت درجه یک تولید می شود و هم اینکه هزینه تولید آن در ایران به مراتب کمتر از کشور های خارجی می باشد صادرات بطری پت از ایران به کشور های خاورمیانه نظیر عراق افغانستان و روسیه و سایر کشور های حاشیه خلیج فارس بسیار زیاد انجام خواهد شد.

چگونگی تولید بطری پت در ایران به صورتی می باشد که اول مواد از شرکت های پتروشیمی خریداری می شود و توسط دستگاه های پیشرفته به پریفرم تبدیل خواهد شد و همین پریفرم های پت به بطری پت با قالب مورد نظر تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.