فروش عمده بطری60سی سی دهانه18

فروشگاه بطری پت کوچک با قیمت ارزان

مجموعه ی آراد پلاستیک یک فروشگاه بطری پت کوچک با قیمت ارزان است. شما می توانید در این فروشگاه انواع محصولات پلاستیکی را مطابق با نیاز خود یافته و خرید نمایید. فروشگاه آراد پلاستیک به دلیل کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و همچنین تنوع بالا توانسته در بین مشتریان محبوبیت زیاذی کسب نماید.

اگر شما نیز برای بسته بندی نیاز به ظروف پلاستیکی دارید می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت تکی یا عمده از فروشگاه پلاستیکی سفارش دهید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

۰۹۱۰۸۷۵۷۵۸۵

فروش بطری پت

آراد پلاستیک با سال ها تجربه در زمینه ی تولید و فروش محصولات پلاستیکی توانسته با جلب اعتماد، مشتریان وفادار و دائمی زیادی را جذب نماید. جناب عظیم بازگیر مدیرت محترم مجموعه ی آراد پلاستیک به رسم مشتری مداری همواره می کوشد این امکان را فراهم کند که تمام افراد بتوانند یک خرید منصفانه و با کیفیت را با فروشگاه آراد پلاستیک تجربه نمایند.

بطری‌های پت

بطری های پت از پر طرفدارترین محصولات پلاستیکی به شمار می‌روند. این بطری ها مورد استفاده ی تمام افراد است. فرقی نمی کند تولید کننده بزرگی باشید و برای بسته بندی محصولات خود در تعداد زیاد نیاز به بطری داشته باشید و یا به عنوان یک خانم خانه دار برای بسته بندی محصولات فصلی مانند آبغوره، آبلیمو و … نیاز به بطری پیدا کنید.

شما می توانید انواع محصولات پلاستیکی را از فروشگاه بطری پت کوچک با قیمت ارزان و کیفیت عالی تهیه نمایید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با شماره‌ی درج شده در صفحه تماس بگیرید.

کاربرد بطری پت

بطری های پلاستیکی کاربرد های زیادی دارند. از بطری های پلاستیکی می توان برای بسته بندی محصولات غذایی و غیر خوراکی استفاده نمود. این بطری ها با کیفیت های گوناگون تولید و وارد بازار می شوند. شما می توانید مطابق با نیاز خود بطری مناسب را انتخاب کرده و خرید نمایید.

از بطری های پلاستیکی برای بسته بندی: انواع روغن مالشی، انواع نوشیدنی، آبمیوه ی طبیعی، نوشابه های گازدار، روغن های گیاهی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب بطری پت

انتخاب یک بطری پلاستیکی مناسب برای محصولی که قصد بسته بندی آن را داریم شاید کاری ساده به نظر برسد. اما انتخاب بطری نیاز به در نظر گرفتن چند نکته دارد که می توانید با رعایت آن ها مناسب ترین محصول را انتخاب نمایید.

ضخامت بطری: بطری های پت باید از ضخامت نرمال و قابل قبولی برخوردار باشند. برخی از تولید کنندگان برای مصرف کمتر مواد از ضخامت بطری ها کاهش میدهند که این مسئله می‌تواند باعث کاهش کیفیت بطری شده و با کوچکترین ضربه و یا برخورد با جسم تیز بطری پاره شود.  بنابراین در هنگام انتخاب بطری حتما به ضخامت آن نیز توجه نمایید.

۲- ساخته شده از پلاستیک بازیافتی یا پلاستیک نو: بطری های پلاستیکی و یا هر ظروف دیگر که با پلاستیک ساخته می شود را می‌توانیم از دو نوع مواد اولیه استفاده نماییم. یکی از مواد اولیه ها تهیه شده از پلاستیک های بازیافتی بوده و دیگری ساخته شده از مواد خام. اگر شما میخواهید مواد غذایی و خوراگی را در بطری و یا ظرف پلاستیکی بسته بندی نمایید بهتر است بطری ای که انتخاب می کنید از مواد خام و نو ساخته شده باشد. زیر بطری های ساخته شده از پلاستیک بازیافتی می توانند به مواد غذایی سم وارد نمایند.

اما اگر قصد بسته بندی مواد غذایی را ندارید بهتر است از بطری هایی استفاده نمایید که از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند. زیرا با اینکار می توانید از ورود پلاستیک به طبیعت جلوگیری نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.